Nová verze e-mailového klienta The Bat!

Společnost IPEX oznámila novou verzi e-mailového klienta The Bat! 4.1. Nová verze přináší řadu významných vylepšení. The Bat! nově podporuje vytváření HTML šablon zpráv a kódování Unicode (takže si poradí i se znaky méně používaných jazyků). The Bat! do českého jazyka lokalizovala česká společnost IPEX, oficiální distributor e-mailového klienta The Bat! v Česku. The Bat! ve své nejnovější verzi nijak nelimituje maximální velikost složky zpráv – uživatelé tak nově mohou využít přesně tolik prostoru, kolik mají zpráv a volného místa na disku – bez limitu. Nový The Bat! je také bezpečnější neboť je vybaven mechanismem pro generování soukromých a veřejných certifikátů S/MIME. Uživatelé tak mohou snadno a bezplatně zabezpečit veškerou svoji e-mailovou komunikaci, aniž by museli využít služeb komerční certifikační autority (The Bat! samozřejmě podporuje i komerční certifikáty). Výrazného vylepšení se dočkal i systém zálohování a obnovení dat ze zálohy.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.