facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová generace IBM WebSphere Portal

websphere_718.jpgSpolečnost IBM oznámila jedinou, zjednodušenou nabídku produktu IBM WebSphere Portal se zdokonalenými nástroji pro Web 2.0 a se souborem balíčků připravených pro podnikové použití – tzv. akcelerátorů, jež urychlují implementaci webových funkcí pro konkrétní podnikové potřeby. Zároveň je od tohoto měsíce k dispozici IBM Portlet for Google Gadget, který umožňuje koncovým uživatelům integrovat nejrůznější webové programy a rozšiřovat tak hodnotu internetových služeb v podnikovém prostředí.

Nástroje Accelerators for WebSphere Portal řeší konkrétní podnikové problémy a zjednodušují implementaci přizpůsobených řešení na jediné portálové platformě. IBM WebSphere Portal nabízí rozsáhlou podporu technologií webu 2.0 včetně technologie Ajax (Asynchronous Java + XML) a služeb REST (Representational State Transfer). Pro druhé pololetí roku 2007 plánuje IBM další vylepšení, která umožní uživatelům řešení WebSphere Portal spojovat podniková data s dostupnými miniaplikacemi Google Gadgets a vytvářet tak nové dynamické podnikové aplikace. Například logistická společnost bude moci tímto způsobem vytvořit aplikaci služeb zákazníkům nad souřadnicemi mapy Google, jež bude znázorňovat různé body možného vyzvednutí zboží k přepravě.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.