facebook LinkedIN LinkedIN - follow

KAKTUS vyvinul helpdeskové řešení

Společnost KAKTUS Software oznámila, že pro KSRZIS (Koordinační středisko pro resortní zdravotnické informační systémy) vyvinula kompletní intranetové řešení v prostředí Microsoft Office SharePoint. Středisko je organizační složkou státu v přímé řídící působnosti Ministerstva zdravotnictví. Koordinačnímu středisku řešení primárně umožňuje přehledným a uživatelsky přívětivým způsobem evidovat vzniklé problémy, termíny jejich řešení, odpovědnosti a způsoby řešení. Vedle toho poskytuje řadu dalších souvisejících informací, jako jsou např. statistické výstupy, automatické zasílání informací o aktuálním stavu a umožňuje definovat role, které vymezují rozsah využívání aplikace oprávněnými uživateli. V rámci projektu bylo použito helpdeskové řešení vyvinuté společností KAKTUS Software, což je webová aplikace integrálně napojená na Microsoft Office SharePoint 2007. HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky zákazníka na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní).



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?