facebook LinkedIN LinkedIN - follow

KAKTUS vylepšil systém pro Axis4info

axis_721.jpgSpolečnost KAKTUS Software oznámila, že vytvořila novou generaci systému Axis4info, což je projekt centrálního registru podniků a organizací probíhající pod záštitou Hospodářské komory ČR. Axis4info (www.axis4.info) nyní přichází s novým vzhledem a se zjednodušeným uživatelským rozhraním při zachování unikátního podrobného členění oborových a produktových skupin. Centrální registr Axis4info je aktivita Hospodářské komory ČR, cílem které je vybudování celorepublikového internetového katalogu výrobků a činností podnikatelských subjektů a institucí ze všech odvětví průmyslu, obchodu a služeb.

Jedná se o projekt zaměřený na podporu podnikatelů s celorepublikovou působností. Informace obsažené v centrálním registru jsou propojovány na internetové stránky regionu. Toto propojení přináší další výhody společnostem, které se zařazením do registru a zobrazením sídla v podrobných mapách stanou součástí podnikatelského prostředí a celkové infrastruktury v příslušném regionu. Systém je realizován na platformě ASP.NET s využitím databáze Microsoft SQL Server 2005.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.