- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Jednotná firemní komunikace
Microsoft připravil nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci
Společnost Microsoft uvedla na český trh 14. listopadu 2007 nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci. Systémy firemní komunikace se dnes musí vypořádat hned s několika trendy. Pracovníci dostávají až 100 zpráv denně, a to prostřednictvím hned několika různých prostředků. Musí tak využívat až 7 různých zdrojů a systémů. Řešením této situace je co největší propojení všech komunikačních kanálů, a to co možná nejjednodušším způsobem. Společnost Microsoft proto uvádí řadu nových produktů určených pro jednotnou firemní komunikaci a VoIP software: Microsoft Office Communications Server 2007, Microsoft Office Communicator 2007, Microsoft Office Live Meeting, Microsoft RoundTable a servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1).


Microsoft Office Communications Server 2007 - toto řešení umožňuje využívat možností VoIP, pracovat s videem, posílat rychlé zprávy, používat různé konferenční a prezentační nástroje, a to vše prostřednictvím aplikací, které již uživatelé dobře znají a používají. Jedná se např. o aplikace Microsoft Office nebo nové verze produktů Microsoft Dynamics ERP a Microsoft Dynamics CRM.
Microsoft Office Communicator 2007 - software pro telefonování, posílání rychlých zpráv a video komunikaci v rámci firmy, který je možné využívat na počítači, na mobilním zařízení nebo kdekoliv přes internetový prohlížeč, a to i v české verzi.
Microsoft Office Live Meeting - nová generace pokročilých konferenčních nástrojů, která pracovníkům umožňuje vedení porad, sdílení dokumentů, zpracování video materiálů a nahrávání diskuzí na jakémkoliv počítači.
Microsoft RoundTable - umožňuje konferenční video hovory se záběrem všech účastníků v úhlu 360°, identifikuje a sleduje aktivního mluvčího a pořizuje nahrávky z jednotlivých diskuzí.
Servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1) - aktualizace nejpoužívanější platformy pro e-mailové a hlasové zprávy, plánování a jednotnou firemní komunikaci, která umožní propojení jednotlivých aplikací.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce