facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Jednotná firemní komunikace

Microsoft připravil nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci

Společnost Microsoft uvedla na český trh 14. listopadu 2007 nové nástroje pro jednotnou firemní komunikaci. Systémy firemní komunikace se dnes musí vypořádat hned s několika trendy. Pracovníci dostávají až 100 zpráv denně, a to prostřednictvím hned několika různých prostředků. Musí tak využívat až 7 různých zdrojů a systémů. Řešením této situace je co největší propojení všech komunikačních kanálů, a to co možná nejjednodušším způsobem. Společnost Microsoft proto uvádí řadu nových produktů určených pro jednotnou firemní komunikaci a VoIP software: Microsoft Office Communications Server 2007, Microsoft Office Communicator 2007, Microsoft Office Live Meeting, Microsoft RoundTable a servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1).



Microsoft Office Communications Server 2007 - toto řešení umožňuje využívat možností VoIP, pracovat s videem, posílat rychlé zprávy, používat různé konferenční a prezentační nástroje, a to vše prostřednictvím aplikací, které již uživatelé dobře znají a používají. Jedná se např. o aplikace Microsoft Office nebo nové verze produktů Microsoft Dynamics ERP a Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Office Communicator 2007 - software pro telefonování, posílání rychlých zpráv a video komunikaci v rámci firmy, který je možné využívat na počítači, na mobilním zařízení nebo kdekoliv přes internetový prohlížeč, a to i v české verzi.

Microsoft Office Live Meeting - nová generace pokročilých konferenčních nástrojů, která pracovníkům umožňuje vedení porad, sdílení dokumentů, zpracování video materiálů a nahrávání diskuzí na jakémkoliv počítači.

Microsoft RoundTable - umožňuje konferenční video hovory se záběrem všech účastníků v úhlu 360°, identifikuje a sleduje aktivního mluvčího a pořizuje nahrávky z jednotlivých diskuzí.

Servisní balíček pro Microsoft Exchange Server 2007 (SP1) - aktualizace nejpoužívanější platformy pro e-mailové a hlasové zprávy, plánování a jednotnou firemní komunikaci, která umožní propojení jednotlivých aplikací.


 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.