facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Jednodušší vývoj aplikací typu Web 2.0

Ruby_on_Rails_720.jpgCodeGear oznamuje integrované vývojové prostředí (IDE) pro Ruby on Rails, které je v tomto okamžiku dostupné pro předběžné testování. Klíčové vlastnosti technologie Ruby on Rails obsahují úplné integrované vývojové prostředí s plnou podporou Ruby a Rails poskytující pokročilé vývojářské vlastnosti jako dokončování kódu, refaktoring či prohlížení a navigace v typech, novátorské „velitele“ („commanders“), kteří unikátním způsobem spojí výkon nástrojů příkazové řádky se snadným a rychlým používáním IDE, „šamanů“ a nástrojů pro kódování (Code Insights).

Mezi další funkce patří vizualizace závislostí a navigace, které umožňují aby se dalo pracovat se všemi zdroji bez ohledu na to, jaké mají vzájemné závislosti, umístění či formát. Dále vývojové prostředí obsahuje plnou sadu vývojářských a provozních modulů včetně Ruby, Rails, Gems a Databáze. Nová technologie Ruby on Rails je v současné době plánována pro uvedení na trh v podobě produktu CodeGear během druhé poloviny roku 2007. Podporovanými platformami budou Microsoft Windows XP, Mac a Linux.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.