Integrace VCS s produkty VMware vCenter

Společnost Symantec oznámila spolupráci se společností VMware na vytvoření řešení vysoké dostupnosti a obnovení po zhroucení pro prostředí VMware. Tato iniciativa zahrnuje: společnou podporu prostřednictvím sítě TSANet (Technical Support Alliance Network) pro společné zákazníky využívající řešení Veritas Cluster Server (VCS) for VMware ESX společnosti Symantec v prostředích VMware, integraci softwaru VCS a VMware Infrastructure pro vytvoření doplňkových řešení vysoké dostupnosti a obnovení po zhroucení a rozšíření řešení VCS umožňující vysokou dostupnost a obnovení po zhroucení pro produkty VMware vCenter.



Iniciativa zaměřená na společnou podporu společností Symantec a VMware prostřednictvím sítě TSANet umožňuje využít vysoce vyškolenou podporu při řešení potřeb zákazníků v oblasti vysoké dostupnosti. Společnost Symantec je již globálním členem sítě TSANet a nyní se zapojila do komunity společné podpory virtualizace, kterou počátkem tohoto roku založila společnost VMware s cílem podpořit spolupráci při poskytování podpory společným podnikovým zákazníkům. Koordinovaná reakce, výměna informací a kratší doby odezvy zlepší podporu společných zákazníků.

 

Software VCS společnosti Symantec je doplňkové řešení pro prostředí VMware a chrání důležité aplikace před neplánovanými prostoji. Řešení VCS přistupuje k otázkám vysoké dostupnosti a obnovení po zhroucení z pohledu aplikací a proto poskytuje komplexní ochranu před výpadky bez ohledu na to, kde a jak k nim dochází. Řešení VCS je plně integrované s produkty VMware vCenter a doplňuje klíčové funkce softwaru VMware, jako je VMware VMotionTM pro zkrácení plánovaných prostojů a Distributed Resource Scheduler (DRS) pro aktivní správu zatížení. Software VCS a VMware Infrastructure společně poskytují zákazníkům ochranu před prostoji, a to jak plánovanými, tak neplánovanými.

 

Software VCS je součástí skupiny řešení VCS pro vysokou dostupnost a obnovení po zhroucení, která jsou k dispozici pro heterogenní fyzická a virtuální prostředí a tvoří společnou platformu vysoké dostupnosti a obnovení po zhroucení v moderním datovém centru.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.