facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IBM uvádí Lotus Sametime Entry

Společnost IBM oznámila, že uvedla na trh nový produkt Lotus Sametime Entry a novou verzi Lotus Sametime Standard 8. Lotus Sametime Entry je určen pro firmy, které hledají alternativu veřejných služeb rychlého posílání zpráv (instant messaging) nebo nákladných proprietárních řešení. Lotus Sametime Entry poskytuje základní funkce pro spolupráci v reálném čase. Obsahuje funkce rychlého posílání zpráv, chatu s několika uživateli najednou a sledování přítomnosti, kontrolu překlepů, podporu formátování textu, podporu emotikon a funkce pro správu seznamu kontaktů. Řešení Lotus Sametime Entry se integruje s podnikovými aplikacemi jako Microsoft Office nebo e-mailovým programem Microsoft Outlook. Prostřednictvím této integrace lze vybavit e-mailové schránky a aplikace sledováním přítomnosti. Funkce řešení Lotus Sametime Entry pro sledování přítomnosti také umožňují uživatelům zadat vlastní sdělení o stavu nebo použít výchozí možnosti jako pryč, na schůzce nebo nevyrušovat. Sametime Entry kromě toho podporuje různé serverové a klientské operační systémy a nevyžaduje upgrady osobních počítačů a serverů.



Mezi novinky v oznámené verzi produktu Lotus Sametime Standard 8 patří:

  • Rozšířená podpora platforem pro server IBM Lotus Domino 8 a virtualizovaná prostředí VMWare.
  • Rozšířená podpora mobilních přístrojů zahrnující mobily Nokia E-series, Sony Ericsson a přístroje se systémem Microsoft Windows Mobile 6.
  • Nové funkce videokonferencí pro uživatele platformy Macintosh.
  • Integrace se sadou Microsoft Office 2007.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.