- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
GFI uvádí na český trh řešení GFI MAX

Společnost GFI Software oznámila uvedení řešení GFI MAX na český trh. GFI MAX je soubor nástrojů pro vzdálenou správu, monitoring a podporu primárně určený pro Value Added Resellery (VAR), dodavatele IT služeb a poskytovatele managed services (MSP). Poskytovatelé typu MSP budou moci v rámci GFI MAX sledovat systémy v reálném čase, automatizovat pravidelné testy stavu systému, provádět inventarizaci hardwaru a softwaru, kontrolovat nainstalované patche, nabídnout klientům reporty pod vlastní hlavičkou a poskytnout vzdálenou podporu.

Využívání řešení GFI MAX nabízí zákazníkům celou řadu klíčových přínosů:
- 24/7 dohled nad zákaznickou sítí
- Identifikace a oprava problémů ještě předtím, než nastane výpadek
- Žádná potřeba dodatečných investic do dalšího hardwaru
- Automatické kontrolní testy vykonávané v pravidelných intervalech
- Pravidelné reporty o stavu sítě
- Řešení vzdáleného dohledu a správy s vynikajícím poměrem cena/výkon
nástroje a řešení dodávané bez zálohových plateb nebo závazků k budoucím odběrům. GFI MAX se rovněž vyznačuje výbornými technologickými parametry: jeho nastavení lze provést během 10 minut, umožňuje nepřetržitý dohled nad systémy zákazníka a poskytuje možnost proaktivního přístupu k zákazníkovi. Řešení dovoluje rychle vygenerovat soupis hardwaru i softwaru, dohledat licence k softwaru a automaticky připravit reporty v požadované grafice. Díky včasnému odhalení problémů a proaktivnímu přístupu mohou poskytovatelé služeb dodávat svým zákazníkům lepší a efektivnější služby.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce








