- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Effectix uvádí na trh Effectix Analyzer
Nástroj na měření efektivity reklamních investic do internetu
Společnost Effectix.com uvádí na český a slovenský trh desktopovou aplikaci Effectix Analyzer. S jeho pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledavačů po celém světě. Effectix Analyzer je desktopovou aplikací, která je spuštěna v systémové liště podobně jako Skype. Sleduje v reálném čase pozice, na nichž se webové stránky firmy zobrazují po zadání navolených klíčových slov. Pro další klíčové ukazatele využívá důvěryhodný zdroj dat z programu Google Analytics a srovnává výsledky z vyhledávačů Seznam.cz, Google.com a dalších po celém světě. Porovnání statistik je schopen jako jediný program zobrazit v jediném grafu.


Společnost Effectix.com zřídila pro tento produkt speciální webové stránky www.analyzuj.cz, kde je možné aplikaci (demo licence) vyzkoušet.
Co vše Effectix Analyzer umí:
- Porovnávat úspěch kampaní, a to v jednotlivých internetových katalozích, v jednotlivých PPC systémech a v jednotlivých vyhledávačích.
- Zobrazovat pozice na jednotlivá klíčová slova ve vyhledávání a konverzní cíle (kolik ze skutečně přivedených zákazníků na stránky uskutečnilo cíle).
- Měřit návštěvnost, tedy přímá návštěvnost, díky SEO (vyhledávání ve fulltextech), díky PPC kampaním (prokliky) a z internetových katalogů.
- Sledovat vše jednotlivě i souhrnně v denním, týdenním a měsíčním grafu.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |