facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Compuware rozšiřuje řešení Vantage

Compuware_Vantage_715.jpgSpolečnost Compuware představila Compuware Vantage 10, ucelené řešení řízení služeb s jehož pomocí mohou IT oddělení řídit aplikační služby z obchodního pohledu. Nová generace Compuware Vantage spojuje rozsáhlé funkce monitorování zkušeností koncových uživatelů s hloubkovými analýzami Java a .NET aplikací a rovněž metriku pro měření vlivu na chod podniku. Díky novým funkcím je možné hodnotit problémy a nastavovat jejich priority podle obchodních potřeb podniku a systematicky pracovat na zlepšování systému. Kromě toho mohou IT oddělení prostřednictvím Vantage 10 měřit a spravovat VoIP služby.

Compuware Vantage zajišťuje ucelené sledování zkušeností koncových uživatelů prostřednictvím skriptovaných transakcí a průběžného monitorování. Nová integrace s podrobnou analýzou aplikací zajišťuje přehled o výkonu aplikačních serverů pro webové a SOA aplikace. Nově zavedená metrika vlivu na fungování podniku poskytuje informace o aktuálním počtu uživatelů a maximálním počtu potenciálních uživatelů ovlivněných daným problémem s výkonem nebo dostupností. Compuware Vantage zajišťuje rovněž monitoring VoIP telefonování v kontextu s ostatními síťovými aplikacemi bojujícími o přenosové kapacity sítě. Compuware Vantage 10 přináší nové výkazy pro správce systému, které je informují o celkovém stavu VoIP služeb, včetně počtu hovorů se sníženou kvalitou.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.