Cleverlance uvádí Community Platform

Společnost Cleverlance představuje nový produkt Cleverlance Community Platform. Navazuje tak na nedávné spuštění platformy OpenSocial pro tvorbu webových sociálních aplikací (komunitního softwaru) uvedením řešení, které umožňuje velmi jednoduše vytvářet portály s podporou této platformy, popřípadě obohatit existující portálová řešení o komunitní funkce a nabídnout tak firmám efektivní implementaci komunitního softwaru. Klíčovým přínosem Cleverlance Community Platform je množství informací, které může firma získat o svých zákaznících a využít je pro rozvoj produktů, zpětnou vazbu zákazníků, věrnostní programy, segmentaci zákazníků, zacílení kampaní a řízení spokojenosti jednotlivců nebo skupin.



Platforma OpenSocial umožňuje vytvářet komunitní portálová řešení složená z tzv. gadgets – webových miniaplikací. Portál umožní zákazníkům přidávat aplikace třetích stran do portálu a personifikovat tak své osobní stránky (home pages). Platforma OpenSocial dává navíc (se svolením uživatele) jednotlivým miniaplikacím přístup k uživatelským profilům, seznamu jejich přátel a také k jejich zprávám, což znamená, že se stávají součástí sociální sítě uživatele.

 

Pro rozšíření existujících portálů o komunitní funkce a podporu miniaplikací je připraven Cleverlance Community Connector, který usnadňuje napojení Open Social na existující systémy zákazníka.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.