Česká technická podpora pro SUSE Linux

suse_linux_721.jpgSpolečnosti Novell Praha oznámila dostupnost technické podpory k produktu SUSE Linux Enterprise Server 10 (SLES 10) v českém jazyce. Každý český nebo slovenský zákazník s platným registračním číslem SLES 10 má nyní nárok na využití technické podpory na telefonu a e-mailu v češtině. Společnosti Novell a blue.point Solutions zároveň také spustily dva nové internetové portály s informacemi o SUSE Linux Enterprise Serveru a SUSE Linux Enterprise Desktopu. Podrobné informace o české technické podpoře pro SLES 10 získají zákazníci na novém portálu suseserver.cz (http://www.suseserver.cz). Kromě kontaktů a výčtu okruhů otázek, ke kterým je poskytována technická podpora v češtině, najdou návštěvníci na novém portálu také novinky, zajímavosti, tipy, triky a návody ze světa SLES 10, serverové distribuce SUSE Linuxu.

 
  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.