facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Česká technická podpora pro SUSE Linux

suse_linux_721.jpgSpolečnosti Novell Praha oznámila dostupnost technické podpory k produktu SUSE Linux Enterprise Server 10 (SLES 10) v českém jazyce. Každý český nebo slovenský zákazník s platným registračním číslem SLES 10 má nyní nárok na využití technické podpory na telefonu a e-mailu v češtině. Společnosti Novell a blue.point Solutions zároveň také spustily dva nové internetové portály s informacemi o SUSE Linux Enterprise Serveru a SUSE Linux Enterprise Desktopu. Podrobné informace o české technické podpoře pro SLES 10 získají zákazníci na novém portálu suseserver.cz (http://www.suseserver.cz). Kromě kontaktů a výčtu okruhů otázek, ke kterým je poskytována technická podpora v češtině, najdou návštěvníci na novém portálu také novinky, zajímavosti, tipy, triky a návody ze světa SLES 10, serverové distribuce SUSE Linuxu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?