Nová verze CA Unicenter Service Catalog

unicenter_735.jpgSpolečnost CA oznamuje novou verzi svého řešení Unicenter Service Catalog, která pomáhá IT manažerům definovat a dodávat IT služby jako v podnikatelském prostředí. Unicenter Service Catalog r11.2 poskytuje centralizovaný zdroj informací o všech službách, čímž uživatelům umožňuje mít přesný a ucelený přehled o všech dostupných IT službách. IT oddělení tak získává informace o tom, kdo a jak často služby požaduje a Unicenter Service Catalog r11.2 těmito daty pomáhá při plánování a alokaci zdrojů.

Unicenter Service Catalog r11.2 je navržený tak, aby vyhověl rozšířeným požadavkům na katalog služeb v nové verzi ITIL. Verze v3 používá katalog služeb jako samostatný proces, který vytváří primární rozhraní, přes které uživatelé poptávají služby, probíhá jejich správa a dodání. Řešení dále umožňuje uživatelům definovat dohody o úrovni služeb, spustit manuální či automatické upozorňování na požadavky katalogu, připojovat příslušné dokumenty k požadavkům a vytvářet širokou škálu reportů pro management.

Mezi další rozšíření patří:

  • rozhraní na bázi internetového obchodu, které zjednodušuje procesy prohledávání katalogů, požadování služeb, správu existujících požadavků a prohlížení historie požadavků;
  • formuláře, které automaticky používají informace o uživateli, zjednodušují zadávání dat a tak urychlují proces zadávání požadavku, jeho schválení a splnění;
  • šablony, které lze nastavit podle určitých pravidel a zásad a tak zabránit, aby došlo k dodávce služeb, jež neprošly schvalovacím procesem.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.