facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Bellman uvedl novou verzi TaskPool

Společnost Bellman Group, poskytovatel softwaru pro zvyšování výkonnosti středních a malých firem, oznámila, že uvedla na trh novou verzi produktu TaskPool. TaskPool je webový systém pro správu firemních úkolu (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách. Díky svému unikátnímu konceptu organizace požadavku do poolu usnadňuje všem uživatelům přehled nad jejich prací, nad plněním úkolu, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolu. Lze jej tak použít například pro interní HelpDesk, pro správu zakázek či reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).



TaskPool 2.2 přináší rozšířenou možnost HelpDesk notifikací a LDAP autentizaci na HelpDesku umožňující nastaveni autorizovaného přístupu pro uživatele, kteří zadávají své požadavky prostřednictvím modulu HelpDesk. Verze 2.2 dále umožňuje trvalé přihlášení uživatele, tzn. možnost zachování přihlášení pro další přístup do systému. Samozřejmostí pro novou funkcionalitu je snadnější možnost změny předmětu a popisu tasku pro servisní manažery projektu. Výrazně přepracované je uživatelské prostředí systému, které v nové verzi umožňuje např. zobrazování přehledu 10-ti naposledy upravených tasků nebo změnu předmětu notifikačních e-mailů. Přepracované a výrazně přehlednější je také zobrazení detailu tasku. Díky změnám v architektuře je nyní výrazně zrychlené zpracování požadavků na výpis jednotlivých tasků, současně proběhla optimalizace technologie zobrazování pro Internet Explorer. Uživatelé nové verze mají možnost volby výstupního kódování (včetně CSV exportu). Zadávání požadavků za uživatele Helpdesku lze nyní provádět přímo z TaskPoolu. Poslední novou funkcionalitou je možnost tvorby vlastních šablon pro výstup z TaskPoolu 2.2.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.