- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Bellman uvedl novou verzi TaskPool

Společnost Bellman Group, poskytovatel softwaru pro zvyšování výkonnosti středních a malých firem, oznámila, že uvedla na trh novou verzi produktu TaskPool. TaskPool je webový systém pro správu firemních úkolu (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách. Díky svému unikátnímu konceptu organizace požadavku do poolu usnadňuje všem uživatelům přehled nad jejich prací, nad plněním úkolu, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolu. Lze jej tak použít například pro interní HelpDesk, pro správu zakázek či reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).

TaskPool 2.2 přináší rozšířenou možnost HelpDesk notifikací a LDAP autentizaci na HelpDesku umožňující nastaveni autorizovaného přístupu pro uživatele, kteří zadávají své požadavky prostřednictvím modulu HelpDesk. Verze 2.2 dále umožňuje trvalé přihlášení uživatele, tzn. možnost zachování přihlášení pro další přístup do systému. Samozřejmostí pro novou funkcionalitu je snadnější možnost změny předmětu a popisu tasku pro servisní manažery projektu. Výrazně přepracované je uživatelské prostředí systému, které v nové verzi umožňuje např. zobrazování přehledu 10-ti naposledy upravených tasků nebo změnu předmětu notifikačních e-mailů. Přepracované a výrazně přehlednější je také zobrazení detailu tasku. Díky změnám v architektuře je nyní výrazně zrychlené zpracování požadavků na výpis jednotlivých tasků, současně proběhla optimalizace technologie zobrazování pro Internet Explorer. Uživatelé nové verze mají možnost volby výstupního kódování (včetně CSV exportu). Zadávání požadavků za uživatele Helpdesku lze nyní provádět přímo z TaskPoolu. Poslední novou funkcionalitou je možnost tvorby vlastních šablon pro výstup z TaskPoolu 2.2.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










