facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Bellman uvedl novou verzi TaskPool

Společnost Bellman Group, poskytovatel softwaru pro zvyšování výkonnosti středních a malých firem, oznámila, že uvedla na trh novou verzi produktu TaskPool. TaskPool je webový systém pro správu firemních úkolu (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách. Díky svému unikátnímu konceptu organizace požadavku do poolu usnadňuje všem uživatelům přehled nad jejich prací, nad plněním úkolu, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolu. Lze jej tak použít například pro interní HelpDesk, pro správu zakázek či reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).



TaskPool 2.2 přináší rozšířenou možnost HelpDesk notifikací a LDAP autentizaci na HelpDesku umožňující nastaveni autorizovaného přístupu pro uživatele, kteří zadávají své požadavky prostřednictvím modulu HelpDesk. Verze 2.2 dále umožňuje trvalé přihlášení uživatele, tzn. možnost zachování přihlášení pro další přístup do systému. Samozřejmostí pro novou funkcionalitu je snadnější možnost změny předmětu a popisu tasku pro servisní manažery projektu. Výrazně přepracované je uživatelské prostředí systému, které v nové verzi umožňuje např. zobrazování přehledu 10-ti naposledy upravených tasků nebo změnu předmětu notifikačních e-mailů. Přepracované a výrazně přehlednější je také zobrazení detailu tasku. Díky změnám v architektuře je nyní výrazně zrychlené zpracování požadavků na výpis jednotlivých tasků, současně proběhla optimalizace technologie zobrazování pro Internet Explorer. Uživatelé nové verze mají možnost volby výstupního kódování (včetně CSV exportu). Zadávání požadavků za uživatele Helpdesku lze nyní provádět přímo z TaskPoolu. Poslední novou funkcionalitou je možnost tvorby vlastních šablon pro výstup z TaskPoolu 2.2.


 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.