Bellman uvedl novou verzi TaskPool

Společnost Bellman Group, poskytovatel softwaru pro zvyšování výkonnosti středních a malých firem, oznámila, že uvedla na trh novou verzi produktu TaskPool. TaskPool je webový systém pro správu firemních úkolu (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách. Díky svému unikátnímu konceptu organizace požadavku do poolu usnadňuje všem uživatelům přehled nad jejich prací, nad plněním úkolu, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolu. Lze jej tak použít například pro interní HelpDesk, pro správu zakázek či reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).



TaskPool 2.2 přináší rozšířenou možnost HelpDesk notifikací a LDAP autentizaci na HelpDesku umožňující nastaveni autorizovaného přístupu pro uživatele, kteří zadávají své požadavky prostřednictvím modulu HelpDesk. Verze 2.2 dále umožňuje trvalé přihlášení uživatele, tzn. možnost zachování přihlášení pro další přístup do systému. Samozřejmostí pro novou funkcionalitu je snadnější možnost změny předmětu a popisu tasku pro servisní manažery projektu. Výrazně přepracované je uživatelské prostředí systému, které v nové verzi umožňuje např. zobrazování přehledu 10-ti naposledy upravených tasků nebo změnu předmětu notifikačních e-mailů. Přepracované a výrazně přehlednější je také zobrazení detailu tasku. Díky změnám v architektuře je nyní výrazně zrychlené zpracování požadavků na výpis jednotlivých tasků, současně proběhla optimalizace technologie zobrazování pro Internet Explorer. Uživatelé nové verze mají možnost volby výstupního kódování (včetně CSV exportu). Zadávání požadavků za uživatele Helpdesku lze nyní provádět přímo z TaskPoolu. Poslední novou funkcionalitou je možnost tvorby vlastních šablon pro výstup z TaskPoolu 2.2.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.