Avaya představuje UCan

Nástroj pro vyhodnocování unifikovaných komunikací

Společnost Avaya představila řešení UCan, online nástroj pro vyhodnocování potřeb firemních unifikovaných komunikací. S použitím osvědčených postupů a otázek ukazuje UCan firmám jejich aktuální stav a připravenost pro unifikované komunikace. UCan identifikuje slabá místa jednotlivých společností a určuje, která řešení by vylepšila jejich obchodní aktivity a nejrychleji přinesla obchodní přínosy. Vzhledem k tomu, že různé divize firmy mají rozličné požadavky na unifikované komunikace, lze test provádět z různých pohledů, například zaměstnance, který je v kontaktu se zákazníky, manažera nebo pracovníků odpovědných za nasazovaní technologií.



Test UCan je doplňkem řešení Avaya Unified Communications, které bylo přestavené v polovině března. Nejnovější řešení Avaya obsahují technologii Avaya Intelligent Presence, která v reálném čase dodává informace o dostupnosti z různých zdrojů, včetně softwaru a zařízení Microsoft a IBM. Koncoví uživatelé tak mají přesné a aktuální informace o dostupnosti svých kolegů, což odstraňuje typické překážky při spolupráci, jako jsou místo, čas, typ sítě, platformy, kanálu či zařízení.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.