facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Siemens Mohelnice snížil skladové zásoby

pomocí řešení AMC/SRM

Na základě úvodní analýzy, provedené v prvním pololetí roku 2011 společností Berghof na konkrétních datech podniku, přikročila společnost Siemens, odštěpný závod Elektromotory Mohelnice, k projektu optimalizace nastavení řídících veličin nakupovaných položek v informačním systému SAP s využitím modulů SRM – SamoRegulační mechanismy, první části z komplexního řešení Adaptive Manufacturing Control (AMC/SRM). Vzhledem k tomu, že vedení společnosti požadovalo rychlý efekt v podobě uvolnění vázaného kapitálu, byla zvolena jednorázová korekce řídících veličin formou poradenského projektu. Díky podrobné úvodní analýze bylo možné tento projekt realizovat ve velmi krátkém čase šesti týdnů.



V rámci jednorázového konzultanstkého projektu nebyl prostor napojit automatickou regulační smyčku. Byly parametrizovány pouze vybrané položky dle možností disponentů. Tato velmi omezená aplikace výsledků výpočtů AMC/SRM přinesla během 3 měsíců pokles úrovně skladových zásob u sledované skupiny nakupovaných položek o 12 milionů Kč, což odpovídá snížení vázaného kapitálu o 24 %. Při realizaci kompletního projektu AMC/SRM je tedy možné reálně očekávat vysoké úspory a velmi krátkou návratnost vynaložených prostředků. Zapojení regulační smyčky by umožnilo obsáhnout kompletní spektrum položek společnosti Siemens, tedy jak nakupovaných, tak i vyráběných a především by zajistilo dlouhodobý přínos v souladu s podnikovými cíli.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?