MES MERZ zajistí sběr dat a plánování výroby ve společnosti SEPOS

Společnost MERZ zahájila spolupráci s firmou SEPOS na implementaci výrobního informačního systému MES MERZ. Nový informační systém v budoucnu pomůže tomuto českému výrobci a prodejci dveří a zárubní se sběrem dat a plánováním výroby. V první etapě implementace proběhne předprojektová analýza, jejíž dokončení je plánováno do 9. 11. 2015. V analýze budou detailně rozpracovány funkční požadavky jak na výrobní sběr dat, tak i na kapacitní plánování. V této etapě se počítá s vypracováním podrobného SRS dokumentu včetně harmonogramu, popisu funkcí a součinnosti obou stran. V další fázi projektu je plánováno pilotní nasazení na jednom či skupině strojů, s následným rozšířením na další stroje.



„Cílem implementace nového informačního systému je především umožnění managementu společnosti SEPOS mít kdykoliv a odkudkoliv on-line přehled o dění ve výrobě a zajištění kvalitních dat pro historický přehled o skutečné výkonnosti zařízení a obsluhy, dostupnosti zařízení a stavu zakázek. Dalším cílem je nabídnout obsluze uživatelsky přívětivý dialog a přehledný souhrn informací k zakázce a výkonu,“ řekl Jiří Merz, jednatel společnosti MERZ.

V neposlední řadě bude vybudována infrastruktura jednotného systému sběru a reportingu výrobních dat, který do budoucna zajistí pokrytí celého výrobního procesu.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.