ICZ uvádí produkt pro řízení výroby

Společnost ICZ podepsala partnerskou smlouvu s německou společností MPDV Mikrolab a získala tak oprávnění dodávat na český a slovenský trh produkt MES HYDRA. Stávající portfolio řešení pro výrobní podniky se tímto krokem doplňuje o komplexní produkt z kategorie výrobních informačních systémů (Manufacturing Execution Systems - MES) splňující většinu požadavků, které jsou na aplikace tohoto typu kladeny (jako například sběr výrobních dat, sledování materiálového toku, dispečerské řízení výroby a její krátkodobé plánování, řízení kvality, řízení údržby, správa procesů, apod.).



Nasazením systému MES HYDRA se výrazně zvýší „viditelnost“ výrobních a logistických procesů i jejich kvalita a efektivnost. Výroba tak může být řízena a vyhodnocována na základě přesných a spolehlivých dat získávaných v řadě případů přímo z technologického nebo logistického procesu, tedy bez negativního vlivu člověka.

Odborná veřejnost bude s produktem MES HYDRA a se zkušenostmi z jeho nasazení v typických podmínkách seznámena na konferenci „Řešení pro efektivní výrobu a logistiku“, která se bude konat 4.6.2009 v Hrotovicích (bližší podrobnosti na www.i.cz).


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.