facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový outsourcingový produkt pro SMB

MultimaOutsoucring639.jpgSpolečnost MULTIMA ohlásila uvedení nového produktu Outsourcingové služby ICT pro SMB segment, tedy pro malé a středně velké společnosti. Nabídka je určena především pro ty společnosti, které vnímají své IT prostředí jako důležitý prostředek podpory svého podnikání, a proto vyžadují mít IT prostředí vždy dostupné, plně funkční a maximálně efektivní v poměru k provozním nákladům.

Díky znalosti potřeb SMB segmentu v oblasti ICT služeb, přichází společnost MULTIMA v roli outsourcingového partnera s nabídkou dvou základních modelů služby:
  • Plný outsourcing – hardware, software a lidské zdroje ve vlastnictví poskytovatele služby, zákazník si kupuje pouze služby IT infrastruktury (např. Mailové služby, File služby, Tiskové služby apod.)
  • Částečný outsourcing – hardware a software jsou ve vlastnictví zákazníka, poskytovatel zodpovídá za správu a funkčnost IT infrastruktury.
Nejdůležitějším přínosem nabízeného řešení patří garantovaná dostupnost služeb, tj. dohled a správa IT infrastruktury v režimu až 24 hodin denně a 7 dní v týdnu v rámci České republiky. V porovnání s variantou vlastního zajištění dochází až k 40% úsporám nákladů při vyšší úrovni kvality služeb. Dále má zákazník možnost využívat konzultační služby IT specialistů např. při nákupu nového HW/SW vybavení, kdy konzultant zastupuje zákazníka při jednání s dodavateli. Velmi důležitou roli v poskytování služeb outsourcingu z hlediska právní legislativy hraje služba trvalého auditování SW vybavení.

 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.