facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Konica Minolta dodá Českému Aeroholdingu outsourcing tiskových zařízení a služeb

Konica Minolta bude zajišťovat tiskové služby pro Český Aeroholding až do roku 2018. Zakázka v hodnotě 37 milionů Kč zahrnuje kompletní outsourcing 420 tiskových zařízení včetně spotřebního materiálu a specializovaných zaměstnanců pro podporu provozu.



„Starší tisková zařízení nahradíme novými modely. Kromě správy veškerého zařízení zajistíme Českému Aeroholdingu rovněž provoz servisního oddělení, kde budou pracovat naši vlastní zaměstnanci. Klientovi odpadnou veškeré starosti s provozem tiskových přístrojů, které vybavíme bezpečnostním softwarem SafeQ a monitorovacím systémem,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

 

Při kompletním outsourcingu služeb Konica Minolta nabízí například tisk veškerých firemních dokumentů a jejich dokončování, kompletní péči o tisková zařízení včetně servisu, doplňování papíru. Zákazníci díky těmto službám dosahují nejen výrazných časových úspor, ale také zaznamenávají pokles finančních nákladů spojených s provozem. Outsourcované služby jsou zcela v režii Konica Minolta, která přebírá i kompletní odpovědnost za jejich správné fungování.

 

Český Aeroholding podniká v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách. Jeho dceřinými společnostmi jsou: Letiště Praha – provozovatel mezinárodního Letiště Václava Havla Praha, letecká společnost České aerolinie, Czech Airlines Technics – poskytující služby v oblasti technické údržby letadel a Czech Airlines Handling – zajišťující pozemní odbavení letadel a cestujících.


 
  

- PR -

„Proč to trvá tak dlouho?“

Pokud si kladete při práci s informačním systémem stejnou otázku, jaká je uvedena v titulku, pak pro vás máme možné řešení v podobě optimalizace/tuningu MS SQL serveru. Jde o jednu ze služeb, které nabízí společnost E LINKX. Ta provede analýzu, identifikaci a odstranění problémů na SQL serveru. Často se jedná o chyby v konfiguraci serveru, chybějící nebo špatné indexy případně chybně napsané dotazy. Uživatelé pak bojují s pomalou databází nebo ERP systémem.

  

- PR -

Šest klíčových faktorů úspěšné implementace EDI

Implementace elektronické výměny dat (EDI) zjednodušuje a automatizuje mnoho ob­chod­ních procesů ve vaší společnosti. Pro hladký start je třeba zvážit několik důležitých aspektů. Zde je šest nejčastějších otázek týkajících se integrace EDI a stručný přehled celého procesu – od výběru správného řešení až po úspěšné spuštění.