facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Konica Minolta dodá Českému Aeroholdingu outsourcing tiskových zařízení a služeb

Konica Minolta bude zajišťovat tiskové služby pro Český Aeroholding až do roku 2018. Zakázka v hodnotě 37 milionů Kč zahrnuje kompletní outsourcing 420 tiskových zařízení včetně spotřebního materiálu a specializovaných zaměstnanců pro podporu provozu.



„Starší tisková zařízení nahradíme novými modely. Kromě správy veškerého zařízení zajistíme Českému Aeroholdingu rovněž provoz servisního oddělení, kde budou pracovat naši vlastní zaměstnanci. Klientovi odpadnou veškeré starosti s provozem tiskových přístrojů, které vybavíme bezpečnostním softwarem SafeQ a monitorovacím systémem,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

 

Při kompletním outsourcingu služeb Konica Minolta nabízí například tisk veškerých firemních dokumentů a jejich dokončování, kompletní péči o tisková zařízení včetně servisu, doplňování papíru. Zákazníci díky těmto službám dosahují nejen výrazných časových úspor, ale také zaznamenávají pokles finančních nákladů spojených s provozem. Outsourcované služby jsou zcela v režii Konica Minolta, která přebírá i kompletní odpovědnost za jejich správné fungování.

 

Český Aeroholding podniká v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách. Jeho dceřinými společnostmi jsou: Letiště Praha – provozovatel mezinárodního Letiště Václava Havla Praha, letecká společnost České aerolinie, Czech Airlines Technics – poskytující služby v oblasti technické údržby letadel a Czech Airlines Handling – zajišťující pozemní odbavení letadel a cestujících.


 
  

- Inzerce -

Nejlepší doporučení

eWay CRMKdyž IT fir­ma po­u­ží­vá pro­dukt ji­né IT fir­my, mu­sí z to­ho být win win si­tu­a­ce. Ji­nak do­da­va­te­li hro­zí pro­fe­si­o­nál­ní zos­tu­ze­ní. Ad­vent s. r. o. při­pra­vu­je a vy­ví­jí do­cház­ko­vé a stra­vo­va­cí sys­té­my již 25 let. Je­jich klí­čo­vý pro­dukt se stal jed­ním z nej­roz­ší­ře­něj­ších ře­še­ní na čes­kém tr­hu. U zro­du fir­my stá­li 3 li­dé, dnes tým čí­tá 20 vý­vo­já­řů a ob­chod­ní­ků. CRM sys­tém byl pro ně ne­vy­hnu­tel­nos­tí a od ro­ku 2013 až 16 za­měst­nan­ců den­ně pra­cu­je s ry­ze čes­kým pro­duk­tem eWay-CRM, kte­rý je in­teg­ro­ván s Out­lookem.

  

- Inzerce -

Průvodce software defined storage

AlefV dnešní době hledá stále více organizací způsob, jak získat volnost v nákupu hardwaru pro podnikové úložiště. Slibují si, že se při použití Software Defined Storage zbaví takzvaného vendor lock in a současně získají finančních úsporu, protože SDS vytváří z běžných komoditních serverů připojených k Ethernet síti úložiště s plnohodnotným data managementem. Snížení nákladů také bývá jeden z častých důvodů, proč sáhnout po SDS řešení.