- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Zabezpečte firemní komunikaci a chraňte citlivé informace vaší společnosti pomocí MailStore
Stále více malých a středních podniků (MSP) přechází na Microsoft 365 v cloudu. Očekávají přitom, že jejich data jsou zde automaticky v bezpečí. Jenže tak tomu není. Přestože cloudové služby nabízejí vysokou úroveň zabezpečení, nejsou data v Microsoft 365 archivována a zálohována automaticky.
Nejsou tak chráněna proti záměrným útokům, nebo lidským chybám a omylům, které mohou vést k poškození dat. Proto se firmám doporučuje implementovat další řešení pro archivaci a zálohování e-mailů, aby data v nich obsažená byla dlouhodobě chráněna, uchovávána a zpřístupněna. Firmy by proto měly zvážit použití vhodného řešení třetí strany.
Správa e-mailů v cloudu – sdílená odpovědnost
Model sdílené odpovědnosti používaný na platformě Microsoft 365 uvádí, že společnost Microsoft nenese odpovědnost za ochranu a uchovávání dat svých zákazníků. Společnost Microsoft je samozřejmě zodpovědná za téměř neustálou dostupnost mnoha služeb pod štítkem Microsoft 365 a bude je nabízet i redundantně. Sami zákazníci však musejí podniknout proaktivní kroky, aby zajistili, že jejich data budou náležitě zabezpečena a archivována. Pokud data nejsou dostatečně chráněna, mohou být důsledky vážné: důležitá data mohou být náhodně nebo záměrně smazána, přístup k datům může být blokován ransomwarem a nemusejí být splněny zákonné a regulační požadavky na data.
Výhody nezávislého softwaru pro archivaci e-mailů
Řešení třetích stran mohou oproti nativním možnostem archivace e-mailů společnosti Microsoft poskytovat řadu dalších výhod, například:
- Nezávislé řešení archivace poskytuje možnost ukládat obsah z jiných e-mailových zdrojů než Microsoft 365 do stejného archivu. Správa více archivačních řešení má tendenci zvyšovat náklady a složitost uchovávání obchodních údajů. Použití centrálního archivu snižuje počet řešení, která musí IT spravovat a v nichž musejí uživatelé vyhledávat.
- Použití archivu, který je nezávislý na platformě Microsoft 365, usnadňuje dodržování pravidla 3-2-1. To říká, že společnost by měla uchovávat tři kopie svých dat: dvě lokálně a jednu vzdálenou a oddělenou od primárního systému, v kterém jsou data vytvořena a uložena.
- Mnoho archivačních řešení třetích stran podporuje deduplikaci e-mailů, což může výrazně snížit požadavky na úložiště.
- Možnost indexování širší škály typů souborů usnadňuje prohledávání a získávání e-mailů a příloh souborů.
Kombinace řešení třetí strany s platformou Microsoft 365 vytváří synergie
Pokud jsou ve společnosti používány jak funkce platformy Microsoft 365, tak archivační funkce třetích stran, lze vytvářet synergie. Příklad scénáře: organizace, která kromě platformy Microsoft 365 používá pro svou e-mailovou komunikaci další e-mailový systém (např. místní e-mailový server), by musela implementovat a spravovat funkci archivace pro Microsoft 365 a samostatné řešení archivace e-mailů na pracovišti, tj. k řešení Microsoft 365 by přibyla ještě nutnost řešení přímo na pracovišti. Použití řešení archivace třetí strany, které podporuje cloudové i místní služby, by však nejen odstranilo potřebu dalšího řešení archivace, ale také zkrátilo čas a úsilí IT nutné ke správě tohoto zvláštního řešení. Centrální archiv by také zjednodušil proces vyhledávání a získávání informací.
Správa e-mailů pro profesionály s řešením MailStore
Microsoft 365 je spolehlivá, výkonná a všestranná platforma, která je pro mnoho firem stále důležitější, zejména s ohledem na rostoucí kulturu domácích kanceláří. Platforma Microsoft 365 má však omezení, pokud jde o zahrnuté možnosti archivace e-mailů, což musejí osoby s rozhodovací pravomocí v malých a středních firmách zvážit. Vedoucí firmy a IT manažeři, kteří si toho nejsou vědomi, se vystavují zbytečnému riziku. Řešení MailStore pro archivaci e-mailů vám umožňují uchovávat vaše e-maily, aby zůstaly přístupné, dostupné a vždy bezpečné.
| Více informací o produktech MailStore získáte na webu www.mailstore.com/cz nebo po zaslání dotazu na adresu sales@mailstore.com. |
|
|
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 26.11. | Webinář Zaostřeno na správu a provoz IS |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









