facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VOLNÝ zesiluje boj se spamem

kasperski_volny_709.jpgVOLNÝ posílil antispamovou a antivirovou ochranu. V rámci zajištění bezpečnosti freemailových schránek nasadil nejnovější verze antispamu a antiviru Kaspersky. Novinkou u antispamu, který VOLNÝ v současné době nasadil, je i funkce scanování obrázku. Díky tomu jsou odhaleny i maily obsahující nevyžádané sdělení v podobě obrázku, a to i v případě, že je tento obrázek „chráněn“ proti rozpoznání náhodně rozmístěnými čárami. Nový systém rovněž využívá on-line spojení s centrem Kaspersky, kde dochází k nepřetržité aktualizaci spamové databáze z center po celém světě.

Kromě posílení bezpečnosti VOLNÝ v posledním měsíci rovněž navýšil kapacitu freemailových schránek. Velikost základního prostoru narostla na 250 MB s možností rozšíření na 2 GB za 29 Kč/měsíc. Kapacita u služby Professional mailbox, určené náročným businessovým zákazníkům, se zvýšila na 2 GB ( bez změny ceny za tuto službu) s možností rozšíření o 1 GB za 360 Kč/rok (cena bez DPH). Uživatelé VOLNÝ mailu mohou rovněž zvýšit bezpečnost komunikace s e-mailovými servery prostřednictvím přístupu přes šifrované SSL rozhraní.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.