- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Update aplikace OptimAccess Report Center
pro dohled nad zaměstnanci

Společnost SODATSW vydala souhrnný update webové aplikace OptimAccess Report Center, která firmám pomůže s kontrolou činnosti zaměstnanců na počítačích. Aplikace formou srozumitelné prezentace předkládá výsledky personálních a bezpečnostních auditů. Profesionální softwarové řešení společnosti SODATSW zaznamenává činnost pracovníků na počítačích, monitoruje spuštěné webové stránky, aplikace, tisk dokumentů, práci s externími paměťovými médii a datovými soubory. Výsledné údaje jsou poté generovány pomocí aplikace OptimAccess Report Center do přehledných tabulek a grafů, které umožní jednoduše analyzovat aktivity zaměstnanců.

Díky nově provedenému updatu je možné sledovaná data vyhodnocovat výrazně rychleji. Navíc v rámci podpory novějších operačních systémů byla přidána možnost automatické instalace webové části na IIS 7.0, a to jak na 32bitových, tak na 64bitových systémech.
Webová aplikace OptimAccess Report Center je součástí nástroje Desktop Management System OptimAccess. Ten je určen pro management podniků, kterým slouží k získání komplexního přehledu o využívání výpočetní techniky ze strany uživatelů a zároveň poskytuje kontrolu nad možnými útoky na citlivá data organizace ze strany pracovníků.
Základní vlastnosti OptimAccess Report Center:
- Jednoduché a intuitivní prostředí založené na webové aplikaci
- Rychlé vyhodnocení činnosti uživatele na stanici (tisky, spuštěné aplikace, www atd.)
- Vyhodnocení pohybu dat na výměnných zařízeních
- Vyhodnocení uživatelský požadavků jdoucích do aplikace HelpDesk
- Informace setříděny do přehledných tabulek a podpořeny množstvím grafů
- Statická a dynamická publikace vygenerovaných reportů např. do intranetu
- Automatický přístup uživatelů do aplikace na základě členství v ActiveDirectory
- Snadná správa díky využiti SQL databáze
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce










