TrustPort uvádí přenosné antivirové produkty

Společnost TrustPort uvádí na trh dva nové přenosné antivirové produkty - TrustPort Antivirus USB Edition a TrustPort Antivirus U3 Edition. TrustPort Antivirus USB Edition zahrnuje výhody základní verze antiviru, jako jsou klasické skenování, heuristická analýza, test virtuálním počítačem nebo automatické skenování nově připojených jednotek. Zajišťuje rezidentní ochranu flash disku, provádí na vyžádání kontrolu disků a složek hostitelského počítače.



TrustPort Antivirus U3 Edition je určen výhradně pro U3 smart disky. Jde o speciální verzi USB flash disku, umožňující majiteli nosit své aplikace stále s sebou a používat je na libovolném počítači s USB rozhraním. Od produktu TrustPort Antivirus USB Edition se odlišuje kompatibilitou se správcem programů U3 Launchpad, který se dodává na každém U3 smart disku.

Oba nové produkty budou podobně jako základní verze antiviru k dispozici v několika lokalizacích. Uživatelé si mohou vybrat mezi českou, anglickou, německou, španělskou a italskou jazykovou mutací.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.