- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Trend Micro vylepšuje software NeatSuite

Společnost Trend Micro rozšířila svou webovou konzolu Trend Micro Control Manager pro centrální správu bezpečnostních řešení o nové funkce, které dále zvýší efektivitu bezpečnostního softwaru NeatSuite při poskytování vícevrstvé a víceúčelové ochrany před intenzivními útoky kybergangů a webovými hrozbami. Tato vylepšení jsou implementována do verze Trend Micro Control Manager 5.0. Uživatelům verze 5.0 pracujícím jak s NeatSuite Standard (pro středně velké společnosti), tak s NeatSuite Advanced (pro velké podniky) zjednoduší administraci, zlepší bezpečnost, zvýší škálovatelnost a sníží počet asistencí zaměstnanců IT oddělení přímo u koncových uživatelů.

Trend Micro Control Manager umožní zákazníkům:
- Zjednodušit administraci díky prověřené webové konzoli a integrovanému agentu. Tento bezagentový model řízení odstraňuje potřebu upgradu agentů, čímž se zmenší počet návštěv zaměstnanců IT oddělení na pracovištích koncových uživatelů.
- Zlepšit bezpečnost prostřednictvím řízení uživatelského přístupu založeného na rolích, jedinou přihlašovací procedurou a automatizované správy licencí u všech bezpečnostních produktů.
- Zlepšit škálovatelnost prostřednictvím vícevrstvého modelu správy, který decentralizuje řízení na regionální zaměstnance IT a zároveň poskytovat centralizovanou správu z ústředí.
- Vytvářet lepší výstupní sestavy a žurnály díky zlepšeným možnostem reportingu, mezi něž patří nové ad-hoc dotazy na zobrazení dat podle produktů a událostí a schopnost vytvářet šablony.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










