Trend Micro ohlašuje platformu SecureCloud

SecureCloud_731.jpgSpolečnost Trend Micro Incorporated ohlásila okamžitou dostupnost platformy SecureCloud, kompletní bezpečnostní platformy Trend Micro typu Software-as-a-Service, která poskytuje malým, středním i velkým podnikům řešení ochrany proti hrozbám.
Bezpečnostní platforma SecureCloud má tři dimenze, které společně vytvářejí kompletní řešení typu Software-as-a-Service:

  • Bezpečnostní politiky pro všechny typy uživatelů, které mohou být spravovány z jediné webové konzoly.
  • Ochrana proti hrozbám z mailu a webu, která zahrnuje sledování důvěryhodnosti webových stránek, antimalwarový software a rozsáhlé možnosti zabezpečení obsahu.
  • Služby, které poskytují zabezpečení napříč všemi prvky zákaznické infrastruktury od brány až k desktopu.


SecureCloud nabídne mnoho různých řešení splňujících specifické potřeby firemních zákazníků různých velikostí. Dnes je prostřednictvím SecureCloud k dispozici sada služeb Trend Micro Email Reputation Services, první linie ochrany brány pro přenos zpráv. Administrátorský portál této sady služeb poskytuje uživatelům soubor bezpečnostních politik umožňující se rozhodnout, s jakou razancí se bude zacházet s odesílateli obtěžujících mailů. Portál umožňuje administrátorům aplikovat politiku podle specifického ISP nebo země a spouštět nástroj Botnet Report monitorující nebezpečné aktivity v jejich vlastním adresářovém prostoru sítě. Služba již má 6000 aktivních zákazníků po celém světě a chrání přes 100 miliónů schránek.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.