- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Slovenský velkoobchod Labaš intenzivně komunikuje díky GFI KerioConnect
Společnost Labaš byla založena v roce 1992 Miroslavem Labašem,
současným jednatelem společnosti. Z garáže v domě jeho rodičů se
za 30 let rozrostla na největší slovenský velkoobchod s potravinami
na Slovensku a dnes zásobuje zákazníky ze skladů o rozloze 20 000
m2, které se nacházejí v Košicích.
Sortiment výrobků se v průběhu let postupně rozšířil z kávy a oříšků na dnešních více než 8 000 aktivních skladových položek, které denně dodává do celého Slovenska, ale i do několika zemí EU a zámoří. Společnost zaměstnává 1 500 pracovníků, dodává více než 2 700 nezávislých odběratelů a zásobuje téměř 800 maloobchodní prodejen.
Výzvy
Díky svému širokému záběru a velkému množství informací společnost provozuje robustní ERP řešení nad databázovým systém Oracle. Vzhledem k velkému množství obchodních partnerů a intenzivní komunikaci firma hledala stabilní řešení elektronické pošty v on-premise modelu, které by umožňovalo plnou kontrolu nad daty. Firma nechtěla cloudové řešení, a proto požadovala dodavatele řešení postavených na implementaci do lokálního prostředí.
Firma provozovala starší systém elektronické pošty, který poskytoval pouze základní funkce a neumožňoval sofistikovanější práci s e-maily, sdílení kalendářů, rozšíření do mobilních zařízení apod. S postupným nárůstem e-mailové komunikace v podniku – na úkor telefonických hovorů či faxových zpráv – rostly také nároky na firemní poštovní systémy a v neposlední řadě také na zabezpečení uživatelských mailboxů. Každý den do firmy přichází a odchází na 6 400 e-mailů s celkovým objemem téměř 2 GB dat.
Řešení
Na základě doporučení svého IT dodavatele, firmy RD-System Slovakia, zákazník nasadil poštovní systém GFI KerioConnect včetně napojení na klienta Microsoft Outlook. Uživatelé v rámci řešení využívají hlavně e-maily, kalendáře a elektronickou poštu v mobilních zařízeních, většina s klientem Outlook a někteří využívají také klienta KerioConnect. Součástí řešení, na které v současnosti spoléhá 320 uživatelů, jsou také důležité prvky IT bezpečnosti včetně antivirové a antispamové ochrany a možnost archivace elektronické pošty.
GFI KerioConnect je ucelené řešení pro podnikovou komunikaci a spolupráci, které využívá přes 30 000 malý ch a středních firem. Řešení s podporou více serverů je postaveno na distribuované architektuře, může být nasazeno na všechny hlavní operační systémy včetně Windows, macOS a Linux, a obsahuje možnost automatizovaného zálohování a obnovy pro ochranu před havárií. Archivace na úrovni serveru pomáhá organizacím splnit nejrůznější regulační požadavky na uchovávání elektronické pošty.
Přínosy
Řešení GFI KerioConnect splnilo očekávání na bezpečný on-premise e-mailový systém, který v dané době nabízel srovnatelnou funkčnost například s Microsoft Exchange, avšak za významně nižší náklady. V porovnání s předchozím e-mailovým systémem nabízí GFI KerioConnect jednotlivým uživatelům společnosti komfortnější práci s e-maily, vyšší produktivitu díky integraci s kalendářovými záznamy, a lepší zabezpečení díky antivirové ochraně a archivaci pošty.
„Kromě velkoobchodní činnosti náš zákazník provozuje také 33 vlastních maloobchodních prodejen, což se mimo jiné projevuje na velmi intenzivní e-mailové komunikaci. I když se postupně objevují nové formy komunikace včetně chatování či aplikací pro spolupráci, elektronická pošta ve společnosti Labaš stále představuje klíčovou infrastrukturu. Z tohoto pohledu reprezentuje námi provozované řešení GFI KerioConnect dobrý kompromis mezi širokou funkčností, snadnou správou a celkovými náklady na vlastnictví,“ hodnotí Ing. Rudolf Horváth, technický ředitel, RD-System Slovakia spol.s r.o.
O RD-Systém Slovakia spol. s r.o.
RD-System Slovakia je dynamická společnost zaměřená na implementaci a správu IT technologií, která působí na slovenském trhu od roku 2006. Firma funguje především jako outsourcingový partner společnosti Labaš, kde zajišťuje kompletní IT infrastrukturu od informačního systému přes pokladní systémy až po komunikaci a IT bezpečnost. Zároveň zajišťuje IT podporu všem odběratelům společnosti Labaš na úrovni výměny dat mezi informačními systémy.![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |