facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SafeSync pro zálohování dat online

Společnost Trend Micro oznámila první samostatný produkt, který vzešel z akvizice firmy Humyo, poskytovatele synchronizace dat a online úložišť. Trend Micro SafeSync je snadno ovladatelné propracované řešení, které nabízí zabezpečený osobní cloud pro jednotlivé spotřebitele. Zahrnuje automatické zálohování a datovou synchronizaci souborů se zabezpečeným centrálním online úložištěm pro různé počítače a zařízení připojená k Internetu. Výsledkem je výborné uspořádání dat a eliminace manuálního přesunu souborů z jednoho PC na jiné, který je časově náročný a může při něm docházet ke ztrátě dat. S pomocí webového prohlížeče mohou spotřebitelé manipulovat s důležitými soubory, přistupovat k nim a sdílet je kdykoli a kdekoli. Případně si mohou stáhnout softwarového klienta, který synchronizuje soubory na všech jejich počítačích a umožní přístup k produktu Trend Micro SafeSync prostřednictvím virtuálního pevného disku na jejich PC – i když jsou právě offline.



Produkt Trend Micro SafeSync rozšiřuje firemní zabezpečení i na soukromé osoby a nabízí jim zabezpečené zálohování online, obnovu a nepřetržitý přístup. Společnost Trend Micro začala nabízet služby Humyo s 10 GB zabezpečené zálohy online a funkcemi synchronizace a zálohování 8. září, kdy představila produkt Trend Micro Titanium Maximum Security, který obsahuje mimo jiné antivirus, antispyware, blokování nevyžádané pošty, ochranu proti webovým hrozbám, prevenci stahování škodlivého softwaru, vyhledávání a blokování škodlivých odkazů v e-mailech i systémech okamžitých zpráv, nastavitelnou rodičovskou kontrolu, prevenci odcizení dat a další prvky. 10GB zálohy v Titaniu se liší od SafeSync produktu, SafeSync je „neomezená“ záloha. SafeSync není omezen na počet PC, je definován počtem uživatelů. Uživatel je schopný přistupovat ke svým souborům z jakéhokoliv zařízení, které má přístup k webovým stránkám.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.