Nové přenosné antiviry od TrustPortu

TrustPort USB a U3 Antivirus 2010 umí uložená data šifrovat

Během září a října uvede společnost TrustPort na trh nové verze svých bezpečnostních produktů. Jako první přicházejí na řadu TrustPort USB Antivirus 2010 a TrustPort U3 Antivirus 2010, mobilní řešení pro ochranu dat při práci s více počítači. Společnost TrustPort kromě této produktové novinky představuje dvě další jazykové verze svého nového webového portálu. Od září je tento portál kromě češtiny a angličtiny kompletně k dispozici ve španělštině a němčině.



TrustPort USB Antivirus 2010 a TrustPort U3 Antivirus 2010 poskytují stejně jako předchozí verze kompletní zabezpečení paměťového média proti virům a spywaru. Na flash disk či smart disk se nepodaří nakopírovat žádný škodlivý kód, a tak nedojde k jeho neúmyslnému šíření na další počítače, s kterými uživatel pracuje. Dvěma klepnutími myši lze kdykoli spustit antivirovou kontrolu pevného disku aktuálního počítače. Avšak v nové verzi jde zabezpečení dat ještě dál.

 

Data jsou chráněna nejen před poškozením ze strany virů a spywaru, ale také před jejich čtením neoprávněnými osobami. K tomuto účelu slouží šifrovací modul, kterým dokáže citlivá data ukládat ve formě šifrovaných archivů. Odpadá tak riziko odcizení dat například při ztrátě flash disku. Vedle toho obsahují nové verze skartovací modul, umožňující nevratnou likvidaci již nepoužívaných, nicméně stále citlivých dat.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.