facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze platformy McAfee ePolicy Orchestrator

Společnost McAfee uvádí platformu McAfee ePolicy Orchestrator (ePO) 4.5. Jedná se o první platformu pro správu zabezpečení, která umožňuje centrální správu sítí, systémů, dat i řešení pro zajištění shody. Veškeré procesy probíhají v reálném čase pomocí technologie Global Threat Intelligence společnosti McAfee (včetně technologií Artemis a TrustedSource). Právě vydaná nejnovější verze platformy ePO přináší vylepšenou škálovatelnost, nové webové rozhraní pro správu, nové workflow a automatizovaný systém, který dále zefektivňuje bezpečnostní operace.



McAfee ePO 4.5 přináší vylepšení mj. v následujících oblastech:

  • Vylepšuje škálovatelnost podnikového prostředí pomocí nové vícestupňové architektury, která umožňuje vyrovnávání zátěže, podporu v případě selhání a větší dostupnost informací o serverech, které umožňují vylepšení správy politik a reportingu.
  • Nové, přizpůsobitelné webové rozhraní s jednoduchou navigací a většími možnostmi reportování poskytuje okamžitou viditelnost bezpečnostní situace v organizaci. Vylepšení rozhraní je intuitivnější a lépe umožňuje úplný (end-to-end) pohled napříč bezpečnostním prostředím celé firmy.
  • Vylepšené workflow a automatizovaný systém pomáhají minimalizovat množství zranitelností a ušetří čas administrátora při dokončování obvyklých úkolů. Tento systém může používat pokročilé možnosti platformy ePO pro „známkování“ rizik a automaticky přidávat obranu potenciálně ohroženým systémům. Administrátoři mohou také vyvíjet bezpečnostní politiky, a automatizovat tak ochranu založenou na uživatelských profilech a nikoliv pouze na systému nebo zařízení (to je zvlášť důležité pro možnosti šifrování a filtrování adres URL). Další vlastností je integrace s řešeními HP OpenView a BMC Remedy, která umožňuje automatizovat úlohy workflow a dodat bezpečnost jako transparentní součást IT operací.

 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.