Nová generace řešení prevence ztráty dat

Společnost McAfee oznámila nejnovější verzi svého řešení prevence ztráty dat. Toto řešení slouží firmám k zabezpečení citlivých obchodních informací i dat, jejichž ochrana podléhá regulačním požadavkům. Technologie DLP (Data Loss Prevention) v sobě zahrnuje prevenci ztráty dat napříč všemi součástmi platformy McAfee ePolicy Orchestrator. Výrazně se zvýší i podpora adresářových služeb Microsoft Active Directory. Řešení proti ztrátě dat od společnosti McAfee nabízí komplexní ochranu, ať už se jedná o data na médiích USB nebo kdekoliv v síti, před firewallem i za ním.



Vlastnosti technologie Data Loss Prevention společnosti McAfee:

  • Snadné nasazení. Řešení DLP lze implementovat během několika dní. Umožňuje rychle otestovat, zda nastavení vyhovuje politice firmy v oblasti nakládání s daty. Podrobné a intuitivně pochopitelné údaje, které toto řešení poskytuje, umožňují oddělením IT rychle získat přehled o dosud neznámých rizicích a rychle nasadit metody ochrany firemních dat.
  • Správa. Uživatelé mají nyní k dispozici jednoduché prostředky pro správu bezpečnostních incidentů z platformy ePolicy Orchestrator pomocí jediné konzole. Toto centralizované rozhraní podporuje správu, změny konfigurace a reportování, nabízí záznamy o způsobech, jakým byla data používána v minulosti. Správa systému může být podle konkrétních potřeb dále delegována.
  • Integrace. Těsná integrace mezi technologií Data Loss Prevention a dalšími řešení společnosti McAfee pro ochranu dat umožňuje koordinované a automatizované reakce na bezpečnostní hrozby. Systém je také provázán s hlavními technologiemi pro správu práv (rights management), například s technologií DRM společnosti Adobe. Citlivá data lze tímto způsobem chránit i v případě, že opustí prostředí firmy.
  • Proaktivní přístup. Pokročilé způsoby analýzy dat nabízejí zákazníkům hlubší pochopení toho, jak jsou jejich data používána, což umožňuje lépe předvídat možné problémy a odhalit dosud neznámá potenciální rizika.

 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál