McAfee uvolnila řešení ePO 4.0

epolicy_orchestrator_738.jpgSpolečnost McAfee oznámila dostupnost řešení McAfee ePolicy Orchestrator 4.0 (ePO). Platforma ePO 4.0 nabízí v oboru bezpečnostních technologií první konzoli, která sjednocuje správu zabezpečení sítí, dat i koncových zařízení včetně všech podnikových PC a serverů. ePO 4.0 funguje jak v prostředí fyzických, tak i virtuálních systémů. Platforma ePO jako první poskytuje výkonné funkce pro reportování a audit a přizpůsobitelné (customizovatelné) konzole s webovým rozhraním. Pro zajištění růstu ekosystému postaveného kolem platformy ePO společnost McAfee také představila program McAfee Security Innovation Alliance. Tento program je určen pro technologické partnery a měl by jim pomoci snadněji integrovat jejich produkty s platformou ePO.

Řešemí ePO snižuje bezpečnostní ohrožení i náklady, zajišťuje kontinuitu obchodních procesů a pomáhá zákazníkům dodržovat požadavky na shodu s předpisy, které existují v příslušném oboru. Integrace řešení zabezpečení a zajištění shody poskytuje základ pro inteligentně koncipované zabezpečení, které umožní aplikacím automatické reakce založené na pravidlech. Díky tomuto chování mohou podniky ušetřit čas i potřebné zdroje. Platforma McAfee ePolicy Orchestrator je dostupná od 25. září. Všichni současní zákazníci společnosti McAfee, kteří mají uzavřenou smlouvu o podpoře, mohou produkt získat bez dodatečných poplatků.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.