Komplexní ochrana před únikem dat

DLP_Gateway_720.jpgSpolečnost McAfee oznámila dostupnost řešení McAfee Data Loss Prevention (DLP), což je nejkomplexnější řešení pro ochranu před únikem dat, ať už by k němu došlo v důsledku nehody nebo zlého úmyslu s cílem poškodit danou firmu. Podle průzkumu úniky dat obsahujících osobní informace vyjdou firmy v průměru na 268 tisíc dolarů na jeden incident. I pokud tato data nejsou nikdy reálně použita, je třeba započítat náklady spojené s nutností informovat klienty, eventuálně ztrátu jejich důvěry. Až 61 procent respondentů je přesvědčeno, že za únik dat mohou vlastní zaměstnanci, přičemž ve 23 procent se domnívá, že se tak děje úmyslně. Přesto ale téměř polovina (46 procent) firem nijak speciálně nemonitoruje činnost zaměstnanců poté, co podají výpověď. Za největší problém jsou pokládány ztráty finančních dat a duševního vlastnictví.

Právě uvedené řešení Data Loss Prevention Gateway doplňuje v únoru oznámené portfolio McAfee Data Loss Prevention Host o další úroveň ochrany. Komplexní řešení zabezpečení nyní chrání před únikem dat na úrovni pracovní plochy i brány. Nabízí také ochranu před únikem dat z notebooků zaměstnanců v terénu i dalších uživatelů přenosných počítačů, z počítačů využívajících jiné systémy než OS Windows (například MacOS a Linux), ze serverů, mobilních zařízení a jiných bezagentových zařízení. Řešení v tomto případě funguje tak, že brání přenosu informací označených jako důvěrné přes příslušnou bránu. Řešení McAfee Data Loss Protection Host je již dostupné a produkt McAfee Data Loss by měl být uveden na trh ještě v průběhu měsíce května.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.