- Přehledy IS
 - APS (20)
 - BPM - procesní řízení (23)
 - Cloud computing (IaaS) (10)
 - Cloud computing (SaaS) (32)
 - CRM (51)
 - DMS/ECM - správa dokumentů (20)
 - EAM (17)
 - Ekonomické systémy (68)
 - ERP (76)
 - HRM (28)
 - ITSM (6)
 - MES (32)
 - Řízení výroby (36)
 - WMS (29)
 - Dodavatelé IT služeb a řešení
 - Datová centra (25)
 - Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
 - Dodavatelé CRM (38)
 - Dodavatelé DW-BI (50)
 - Dodavatelé ERP (69)
 - Informační bezpečnost (50)
 - IT řešení pro logistiku (45)
 - IT řešení pro stavebnictví (26)
 - Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
 
 ERP systémy
 CRM systémy
 Plánování a řízení výroby
 AI a Business Intelligence
 DMS/ECM - Správa dokumentů
 HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
 EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
 Účetní a ekonomické systémy
 ITSM (ITIL) - Řízení IT
 Cloud a virtualizace IT
 IT Security
 Logistika, řízení skladů, WMS
 IT právo
 GIS - geografické informační systémy
 Projektové řízení
 Trendy ICT
 E-commerce B2B/B2C
 CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]()  | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky  | |
 
 | ||
Kerio Workspace 2.0 s integrovaným antivirem

Kerio Technologies oznámila vydání Kerio Workspace 2.0. Nejnovější verze tohoto nástroje pro týmovou spolupráci nyní obsahuje antivirovou ochranu od firmy Sophos. Kerio Workspace 2.0 obsahuje klientskou aplikaci pro synchronizaci souborů, s jejíž pomocí může uživatel změny provedené lokálně v souboru neprodleně uložit v cloudu a naopak. S novým klientem Kerio Workspace Client můžete pracovat offline, a teprve po připojení k síti se změny automaticky ukáží také ostatním uživatelům, kteří danou knihovnu souborů sdílí. Každý soubor je při stažení do lokálního úložiště nebo nahrání do cloudu důkladně prošetřen bezpečnostním modulem Sophos. Historie souborů se ukládá na server, takže je případně možné nechtěné změny vrátit do některého z předchozích stavů.

 Kromě integrace modulu Sophos a synchronizace knihoven souborů přináší Kerio Workspace 2.0 ještě tato vylepšení:
- Komponenty pro události a úkoly – zjednodušení týmového řízení sdílením a synchronizací klíčových projektových dat v Kerio Workspace s možností stáhnout si události a úkoly do uživatelských aplikací, jako jsou Microsoft Outlook a Apple iCal.
 - Vyladěno pro iPad – uživatelé již mohou pročítat a posílat komentáře na stránky a do prostorů ve svém iPadu. Pomocí formátovacího editoru mohou také vytvářet a upravovat textové komponenty.
 - Uživatelské rozhraní s prvky sociálního webu – uživatelské rozhraní lze nyní přizpůsobit tak, aby práce v něm byla osobitější. Lze si změnit některá nastavení, upravit vzhled a nahrát libovolnou fotografii, která vás bude prezentovat v komentářích a novinkách.
 
Kerio Workspace 2.0 je k dispozici zdarma v edici Starter Edition. Firmy mohou produkt nasadit a posoudit, jak zapadá do jejich reálného prostředí. Starter Edition je plně funkční verze produktu Kerio Workspace a je k dispozici pro neomezený počet uživatelů v konkrétní organizaci. Pro neregistrované instalace je stanovena kapacita uložiště dat na 5 GB. Pokud se firmy registrují, kapacita úložiště dat je navýšena na 10 GB.
Standardní edice Kerio Workspace 2.0 ve formě hostovaného řešení nebo lokálně instalované aplikace je nyní k dostání u autorizovaných partnerů a prodejců. Produkt je k dispozici v 16 světových jazycích.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... | 
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 | 
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 | 

 






