Kerio MailServer přináší globální kontakty

Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi Kerio MailServeru 6.7. S novým globálním adresářem (Global Address List – GAL), vylepšeným zabezpečením proti spamu a podpoře linuxových distribucí Debian a Ubuntu je Kerio MailServer 6.7 zase o krok dál v poskytování bezpečnosti a snadné správy malým a středně velkým podnikům, které hledají efektivní nástroje pro týmovou spolupráci. Kerio Global Address List (GAL) poskytuje snadný způsob jak vyhledávat a přistupovat ke kontaktním informacím kolegů v rámci firmy prostřednictvím klientů, jako je například Microsoft Outlook. Kerio Global Address List je synchronizován s Microsoft Active Directory, Apple Open Directory a lokální databází uživatelů Kerio MailServeru.



Nový globální adresář je ihned k dispozici i na mobilních zařízeních a umožňuje tak uživatelům kdykoliv a kdekoliv získat kontakt na kohokoliv z dané firmy. Navíc díky novému migračnímu nástroji Kerio IMAP Migration Tool bude možné velmi jednoduše přesunout data z jakéhokoliv IMAP serveru na Kerio MailServer.

 

Kerio Global Address List výrazně zjednodušuje správu kontaktů, což dosud bylo velkým problémem většiny rostoucích společností. Díky tomu, že jsou noví uživatelé do globálního adresáře přidáváni automaticky, mají všichni zaměstnanci okamžitě přístup ke jménům, pracovním pozicím, e-mailovým adresám, telefonním číslům či poštovním adresám všech ostatních kolegů.

 

Další z nových vlastností Kerio MailServeru 6.7 je také vylepšený antispam. Antispamový modul, nyní optimalizovaný pro víceprocesorové systémy, využívá paralelního zpracování emailů pro zvýšení propustnosti filtrování. Vícenásobná ochrana proti nevyžádané poště nyní zahrnuje metodu automatického učení bayesiánského filtru, která zásadně zrychluje tvorbu bayesiánské heuristické databáze, díky níž je antispam v Kerio MailServeru ještě efektivnější.

 

Kerio reaguje na preference uživatelů linuxových distribucí, a tak ke stávajícím Red Hat Enterprise Linux, SuSE Linux a CentOS přidalo podporu pro Debian 5.0 a Ubuntu 8.04 LTS.

 

Nový migrační nástroj Kerio IMAP Migration Tool umožňuje velmi snadno přesunout veškeré e-mailové zprávy z jakéhokoliv e-mailového serveru podporujícího protokol IMAP na Kerio MailServer. Kerio IMAP Migration Tool běží na Windows, Mac OS X či Linuxu a přenáší domény, účty, složky a e-mailové zprávy z jakéhokoliv lokálního nebo hostovaného IMAP serveru na Kerio MailServer.

 

Již dlouhou dobu se Kerio MailServer soustředí na podporu mobilního e-mailu. Nová verze nyní podporuje nejnovějšího klienta RoadSync 4.0 od společnosti DataViz a poskytuje tak lepší prožitek z mobilního e-mailu na více než 100 oblíbených zařízeních včetně telefonů Nokia, Sony Ericsson, Palm, Motorola, LG a Samsung.

 

Kerio MailServer je dostupný pro platformy Windows, Mac OS X, VMware a Linux a plně podporuje Microsoft Outlook, Microsoft Entourage a telefony jako jsou Apple iPhone nebo BlackBerry. Kerio MailServer je komplexním řešením, které poskytuje mobilní e-mail, kalendáře a plánování zdrojů, mnohovrstevný antispam, možnost dvojité antivirové kontroly, filtrování příloh a archivaci. Produkt je lokalizovaný do 16 světových jazyků.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.