- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
JELÍNEK interiér roste bezpečně s Kerio Control a Kerio Connect
JELÍNEK interiér je přední výrobní společností, která
dodává kompletní vybavení interiérů včetně nábytku, schodišť, zábradlí, dveří, podlah, obkladů a dalších
interiérový ch prvků. Vše vyrábí a kompletně montuje po celé ČR a SR. Zaměřuje se jak na standardní
konfekční vý robu, tak na unikátní zákaznické návrhy ve spolupráci s bytovými architekty a designéry.
Vzhledem k dlouhodobému růstu společnost každým rokem rozšiřuje svou výrobu a zdroje a s tím také musí rozvíjet svou informační infrastrukturu.
Výzvy
Firma v rámci svých činností řeší řadu procesů spojených s návrhem a přípravou výroby, komunikací se zákazníky a v poslední době stále více i e-commerce aktivitami, které dnes tvoří až 70 % objemu prodeje. Vedle nárůstu objemu objednávek společnost rovněž rozšiřuje svou geografickou expanzi prostřednictvím poboček v České republice a brzy i na Slovensku. Firma konstantě pracuje na rozvoji produktového portfolia a musí reagovat na nejnovější trendy a výzvy. Těmi jsou hlavně komplexnější nároky zákazníka na instalaci a aktuálně také tlak na digitalizaci projektů vzhledem k rozprostřenosti poboček a omezení vyplývajících z proti-covidových opatření. Díky tomu všemu se musí stále více spoléhat na správné komunikační a bezpečnostní nástroje.
Řešení a přínosy
Společnost dlouhodobě využívá řešení Kerio Connect a Kerio Control. Kerio Connect, který je nainstalován jako klient a poštovní server s doplňkem umožňujícím přístup z Microsoft Outlook, slouží jako platforma pro komunikaci se zákazníky a uvnitř podniku za situace, kdy řada zaměstnanců sídlí na pobočkách po celé republice a někteří také pracují z domova. Zejména pro ty je pak určena funkcionalita VPN připojení v rámci řešení Kerio Control umožňující zabezpečené připojení do firemní sítě prakticky odkudkoliv. Vedle VPN propojení je druhou stěžejní funkčností Kerio Control ochrana celé sítě firewallem.
Vzhledem k dynamické expanzi společnosti a propojenosti centrály a poboček bylo nutné neustále rozšiřovat síť o nové uživatele. Firma proto hledala co nejefektivnější způsob, jak udržet co maximální IT bezpečnost i během svého růstu a nalezla ho v licenčním modelu GFI Unlimited. Díky GFI Unlimited si zákazník nemusí kupovat každou licenci zvlášť, ale za cenu jednoho produktu umožňuje neomezené propojení lokálních sítí jednotlivých poboček do VPN a jednotný přístup do internetu.
Jednou z hlavních výhod modelu GFI Unlimited je obecně výhodnější cena balíčku produktů než v případě licencování každého produktu zvlášť. Součástí plánů firmy do budoucna je ještě více využít výhodného licencování Unlimited a nasadit nástroj GFI LanGuard umožňující efektivní vzdálenou správu záplatování v geograficky distribuovanému prostředí, který by sloužil jako další vrstva ochrany sítě zákazníka.
Spolehlivý partner
„Po nasazení Connectu a následném nasazení Controlu bylo GFI Unlimited logickým vyústěním, které nám pomohlo v rozvoji společnosti a propojení nově vznikajících poboček. Pro nás je nejdůležitější, že s využitím Kerio Control může každý náš pracovník fungovat, ať už je kdekoliv, jako kdyby seděl v naší centrále. Tím pádem můžeme mít všechna data na jednom místě chráněná jedním firewallem, což zaručuje vysokou míru bezpečnosti. Bonusem je pak určitě také přehlednější a snazší práce uživatelů s daty a jejich vyšší produktivita,“ řekl Adam Jelínek, jednatel společnosti JELÍNEK interiér s.r.o.
„Na poli IT pro velikost naší společnosti potřebujeme profesionálního partnera, abychom drželi krok v rozvoji infrastruktury a se společností NanoCom IT Services s.r.o. jsme v tomto ohledu nadmíru spokojení. Odborníci ze společnosti NanoCom umějí rozlišit naše potřeby, abychom nepodcenili jakékoliv hrozby a zároveň abychom ze stávajících nástrojů dokázali vytěžit maximum a byli co nejefektivnější.“
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |