GFI Software uvádí GFI MailEssentials 21

Společnost GFI Software uvedla novou verzi řešení pro zabezpečení poštovních serverů GFI MailEssentials 21. Nejnovější verze obsahuje nová antivirová jádra Cyren a Sophos, která zlepšují schopnost identifikovat a zabránit útokům na podnikové sítě prostřednictvím infikovaných e-mailových zpráv, a tím lépe chránit infrastrukturu malých a středně velkých společností (SMB).



V nové verzi navíc antivirové jádro Avira nahradilo na pozici defaultního jádra antivir VIPRE, místo kterého bylo integrováno antivirové jádro Cyren, zatímco Sophos nahrazuje McAfee. Kromě posílení antivirových funkcí nabízí nová verze GFI MailEssentials širší spektrum antispamových filtrů, které poskytují až 99 % účinnost s nulovým výskytem falešných pozitiv.

„Podle nedávné zprávy GFI Software je 59 % ransomwarových nákaz ve firmách a organizacích způsobeno e-maily, přičemž ransomware obsahuje až 40 % spamů,“ řekl Zdeněk Bínek zodpovědný za prodej řešení GFI Software v České republice a na Slovensku. „Bránit se proti narůstajícím hrozbám jen antivirem na klientských stanicích a nechávat rozhodnutí na uživatelích není prozíravé, podniky potřebují odfiltrovat nebezpečné e-maily ještě před jejich příchodem do poštovní schránky. Nový GFI MailEssentials instalovaný na poštovní server dokáže zastavit jak otravné spamy, tak malwarové nákazy a eliminovat riziko ze strany neopatrných uživatelů.“

GFI MailEssentials je řešení zajišťující bezpečnost podnikové elektronické pošty pro SMB firmy, které zahrnuje výkonné antispamové funkce, až 5 antivirových jader a skener pro Zero day zranitelnosti. Rovněž obsahuje funkci pokročilého filtrování obsahu umožňující filtrovat příchozí, odchozí a interní e-maily na informace typu čísla platebních karet, jak v těle e-mailu tak v jeho přílohách, a tím předcházet únikům citlivých dat.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.