GFI Software uvádí GFI MailEssentials 21

Společnost GFI Software uvedla novou verzi řešení pro zabezpečení poštovních serverů GFI MailEssentials 21. Nejnovější verze obsahuje nová antivirová jádra Cyren a Sophos, která zlepšují schopnost identifikovat a zabránit útokům na podnikové sítě prostřednictvím infikovaných e-mailových zpráv, a tím lépe chránit infrastrukturu malých a středně velkých společností (SMB).



V nové verzi navíc antivirové jádro Avira nahradilo na pozici defaultního jádra antivir VIPRE, místo kterého bylo integrováno antivirové jádro Cyren, zatímco Sophos nahrazuje McAfee. Kromě posílení antivirových funkcí nabízí nová verze GFI MailEssentials širší spektrum antispamových filtrů, které poskytují až 99 % účinnost s nulovým výskytem falešných pozitiv.

„Podle nedávné zprávy GFI Software je 59 % ransomwarových nákaz ve firmách a organizacích způsobeno e-maily, přičemž ransomware obsahuje až 40 % spamů,“ řekl Zdeněk Bínek zodpovědný za prodej řešení GFI Software v České republice a na Slovensku. „Bránit se proti narůstajícím hrozbám jen antivirem na klientských stanicích a nechávat rozhodnutí na uživatelích není prozíravé, podniky potřebují odfiltrovat nebezpečné e-maily ještě před jejich příchodem do poštovní schránky. Nový GFI MailEssentials instalovaný na poštovní server dokáže zastavit jak otravné spamy, tak malwarové nákazy a eliminovat riziko ze strany neopatrných uživatelů.“

GFI MailEssentials je řešení zajišťující bezpečnost podnikové elektronické pošty pro SMB firmy, které zahrnuje výkonné antispamové funkce, až 5 antivirových jader a skener pro Zero day zranitelnosti. Rovněž obsahuje funkci pokročilého filtrování obsahu umožňující filtrovat příchozí, odchozí a interní e-maily na informace typu čísla platebních karet, jak v těle e-mailu tak v jeho přílohách, a tím předcházet únikům citlivých dat.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.