facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Fotografie ze smartphonu jako důkaz

Společnost Software602 uvedla na trh aplikaci Software602 SecuPIX, která umožňuje vytvořit přímo v mobilním zařízení fotografii, o níž bude zřejmé a nezpochybnitelné, že nebyla pořízena ani pozměněna dodatečně. Aplikace je k dispozici pro operační systémy iOS (tedy pro iPhone a iPad) a Android. Software SecuPIX usnadňuje zejména ty situace, kdy je dosud zapotřebí vytvářet protokol nebo jiný obdobný dokument a podepisovat jej svědky. S aplikací Software602 SecuPIX stačí k vytvoření nezpochybnitelného důkazu několik vteřin. Uživatel situace vyfotografuje tabletem nebo smartphonem, převede fotografii do formátu PDF a připojí k souboru kvalifikované časové razítko.



Kvalifikované časové razítko prokazuje nade vši pochybnost, že ve fotografii nebyla provedena dodatečná změna a že fotografie existovala v termínu a čase vyznačeném na časovém razítku. Tyto údaje jsou odvozeny od hodin v sídle kvalifikované certifikační autority. Nástroj Software602 SecuPIX využívá kvalifikovaná časová razítka poskytovaná službou SecuStamp.com, která je rovněž provozována společností Software602.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.