Český tým spouští na americkém trhu službu pro zabezpečený přenos dat

Americká pobočka české společnosti CNS vyvinula aplikaci Safety4Data, která je určena pro zabezpečený přenos dat mezi dvěma a více uživateli. Řešení je určeno širokému okruhu uživatelů od rodin přes malé a střední firmy až po velké korporace a v základní verzi je zdarma.



„Současná turbulentní doba nám denně ukazuje, že data přenášená prostřednictvím internetu jsou lehce napadnutelná. Nemusí při tom nutně jít o intimní fotky celebrit. Zneužití obchodních informací, včetně průmyslové špionáže, je nebezpečí, kterého se dnes obávají nejen velké korporace, ale i malé a střední firmy. Proto jsme se rozhodli nabídnout na americkém trhu unikátní řešení, které známe z prostředí českého a evropského trhu,“ řekl ke spuštění Safety4Data Jakub Voleman, výkonný ředitel IT-CNS. Safety4Data je aplikace vyvinutá pro americký trh, která navazuje na obdobné evropské řešení téhož týmu. Aplikace umožňuje zabezpečený automatizovaný přenos dat mezi dvěma a více uživateli. K jejím výhodám patří podle zástupců společnosti rychlé a intuitivní uživatelské prostředí a bezchybný chod na pozadí operačního systému. K datům, která se prostřednictvím Safety4Data přenášejí, nemá kromě uživatele přístup ani provozovatel služby či kdokoliv jiný, kdo by se je snad snažil zneužít.

 

„Safety4Data vznikla po důsledné analýze dostupných řešení zabývajících se bezpečnou distribucí dat a zahrnuje funkcionality, které nejsou v nabízených aplikacích dostupné, případně musí uživatel kombinovat více řešení, aby dosáhl stejného výsledku,“ dodává Petr Samek, místopředseda představenstva CNS a vicepresident IT-CNS.

 

Služba Safety4Data je v základní verzi zdarma, ale nabízí i placené varianty pro větší počet uživatelů a vyšší měsíční objem přenesených dat.

 

foto: archiv CNS


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.