Bezpečnostní řešení TrustPort ve verzi 2013

Společnost TrustPort vydává novou verzi svých bezpečnostních produktů. Verze 2013 je oproti předchozí mnohem rychlejší, viditelně nezatěžuje systém a její ovládání je velmi intuitivní. Vývojáři firmy TrustPort přidali do jádra produktu novou technologii, vlastní skenovací motor, který je založen na dynamickém whitelistingu. Také uživatelské rozhraní bylo kompletně změněno a vylepšeno. Produktové řady zůstávají zachovány, firma TrustPort tedy nabízí produkty pro domácnosti, malé a střední firmy i pro velké korporace. Domácí uživatelé si mohou zvolit stupeň ochrany dle svých nároků na zabezpečení počítače. Mohou si vybrat z produktů TrustPort Antivirus, TrustPort Internet Security, nebo produkt TrustPort Total Protection, který nabízí maximální zabezpečení počítače.



Vedle antivirové ochrany, filtrování spamu, firewallu, rodičovského zámku a ostatních bezpečnostních nástrojů, obsahuje nová verze mnoho dalších užitečných funkcí. Například funkci Aplikační inspektor, ochrannou vrstvu, která běží soustavně na pozadí a kontroluje všechny podezřelé aktivity v souborovém systému a systémovém registru. Tato funkce byla výrazně vylepšena. Uživatelé mohou dělit aplikace do skupin s rozdílnými pravidly a nastavit software tak, aby chránil určité části harddisku a také registry operačního systému Windows.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.