Aktualizace řešení TrustPort

Bezpečnostní řešení TrustPort Antivirus 2009 a TrustPort PC Security 2009 přichází s první větší aktualizací, která spočívá ve výrazném zvýšení rychlosti antivirového modulu obou produktů. Práce vývojového týmu se soustředila na optimalizaci způsobu skenování, která by zabránila nadměrnému zatěžování počítače. Skener rezidentní ochrany v nejnovější verzi antiviru obsahuje sofistikovanou technologii pro monitorování změn nad souborovým systémem NTFS. Díky tomu došlo k minimalizaci redundantního skenování souborů a ke zrychlení rezidentní ochrany. Zrychlení se pohybuje od 30 do 50 %, v ideálním případě může dosáhnout až 85 % oproti původnímu řešení.



Rezidentní ochrana zajišťuje automatickou kontrolu souborů v počítači při jejich načítání nebo při zápisu do nich. Jakmile antivirový modul detekuje podezřelý soubor, provede s ním určitou akci v závislosti na nastavení aplikace. Uživatel si může vybrat mezi odepřením přístupu, opravením souboru, přejmenováním souboru, přesunem do karantény a smazáním souboru.

 

Zákazníci mohou zdarma přejít na aktualizované verze řešení TrustPort Antivirus 2009 či TrustPort PC Security 2009. Novou verzi je možné instalovat do systému bez odinstalace předchozí verze.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.