Beta verze linuxových produktů ESET

eset_linux_730.jpgSpolečnost ESET uvolnila testovací verze svých linuxových produktů nové generace - ESET Mail Security, ESET File Security a ESET Gateway Security. Všechny tři nové produkty jsou založené na skenovacím jádru NOD32. ESET Mail Security je nástupce řešení NOD32 Server Edition pro Linux/BSD Mail Server a je obohacený o antispamovou ochranu počítačových serverů. Nově také přináší transparentní skenování pošty na gateway serverech.

ESET File Security je nástupce řešení NOD32 Server Edition pro Linux/BSD File Server a zabezpečuje antivirovou ochranu file serverů. ESET File Security má stejně jako všechny ostatní linuxové produkty nové generace od ESETu zcela novou vlastnost, a to možnost konfigurace prostřednictvím webové konzoly (webovou administraci). Novým produktem v linuxovém portfoliu je ESET Gateway Security, který zabezpečuje ochranu HTTP/FTP komunikace pro gateway servery. Tento produkt je možné použít pro SafeSquid proxy. Beta verze produktů jsou ke stažení na http://www.eset.cz/download/beta.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.