Acronis True Image Home 2012 v české verzi

Společnost Acronis uvádí do prodeje českou verzi Acronis True Image Home 2012, nejnovější verzi zálohovacího softwaru pro domácí uživatele. Acronis True Image Home 2012 kombinuje technologii zálohování a obnovy diskových obrazů se synchronizací souborů. Tento software umožňuje domácím uživatelům synchronizovat svá data bez ohledu na to, kde jsou uložena – PC, USB disk, NAS a navíc v cloudu – prostřednictvím služby Acronis Online Backup. Pokud v jednom místě dojde ke změně, dojde automaticky k aktualizaci na ostatních místech.



Doposud se synchronizační technologie využívala ve specializovaných produktech pro synchronizaci souborů, ale ne v produktech s technologií zálohování diskových obrazů, která umožňuje zálohování celého počítače včetně operačního systému, aplikací a souborů. Acronis True Image Home 2012 nabízí tyto technologie v jednom snadno použitelném řešení.

 

Další nové a vylepšené funkce produktu zahrnují:

  • Nové: Rozšířená podpora velkých disků (2TB+)
  • Vylepšeno: Nonstop zálohování Acronis je nyní kompatibilní s NAS, navíc je vylepšena optimalizace zatížení sítě. 
  • Vylepšeno: Rozšířená podpora NAS
  • Vylepšeno: Rozšířené grafické uživatelské rozhraní

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.