facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Žádankový systém pro nemocnice od Aquasoftu

Firma Aquasoft uvedla na trh pod názvem Axinella nástroj pro kompletní řízení procesů nemocničních žádanek. Tento nástroj obsahuje tři moduly žádanek: hematologické a biochemické, obecné a lékárenské, cytostatické. Systém je dodáván jako celek nebo jednotlivé moduly samostatně. Řešení umožňuje nemocnicím kontrolovat odpovídající limity již v okamžiku vytváření žádanky a zároveň řešení zajistí striktní dodržení postupů pro jejich vystavení, schvalování a realizaci. Vynucením formalizovaných postupů, včetně zohlednění výjimek pro urgentní nebo podlimitní případy, řešení přispívá ke koordinaci a zvýšení efektivity poskytovaných interní služeb.



Součástí řešení je katalog léčiv podporující pozitivní listy, Axinella pak směruje nabídku na nejlevnější generikum od konkrétního výrobce již v okamžiku vystavení žádanky a případné výjimky podléhají jednoznačně definovanému schvalovacímu procesu. Díky využití čárových kódů řešení zabraňuje záměně pacienta při podávání vysoce toxických cytostatických léčiv nebo naopak při laboratorních odběrech, jejichž výsledky ovlivňují každodenní klinická rozhodnutí. Identifikace laboratorních vzorků, pacientů a pracovníků pomocí čárových kódů navíc výrazně zrychluje zpracování v laboratoři, snižuje personální náklady a umožňuje bezproblémové splnění akreditačních požadavků na evidenci času odběru.

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.