- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Nové možnosti Portálu občana od firmy GORDIC
-PR-

Díky své nejnovější verzi získal Portál občana od firmy GORDIC moderní podobu. Tzv. responzivní design od začátku počítá s provozem na různých zařízeních, jako jsou notebooky, tablety nebo mobilní telefony. Jedná se o webovou aplikaci pracující v prostředí běžně dostupných prohlížečů.
Přepracována byla také úloha Pohledávky, kde může občan získat rychlý přehled o stavu svých závazků vůči městu v podobě poplatků za komunální odpad, poplatek za psa apod. Významnou novinkou v této oblasti je integrace platební brány GP Webpay, která proběhla ve spolupráci s jejím poskytovatelem – firmou Global Payments Europe. Pomocí platební brány je možné platit místní poplatky on-line platební kartou podobně jako v e-shopu za objednané zboží.
Zcela nová je úloha Životní situace. V ní najdete příslušné interaktivní formuláře s možností přímého odeslání k dalšímu zpracování na úřadě. Formuláře můžete vyplnit z pohodlí domova, čímž se vyhnete nepříjemným frontám a také se nestane, že zapomenete ve formuláři vyplnit nějaký podstatný údaj. Díky vazbám na další agendy informačního systému GINIS lze po odeslání příslušného formuláře sledovat v Portálu občana stav jeho vyřízení.

Úlohu Dotace využijí úřady a organizace, které jsou poskytovateli např. městských či krajských dotací. Podobně jako v Životních situacích je pro sběr žádostí o dotace využito interaktivních formulářů. Ty jsou rovnou evidovány v modulu Veřejná finanční podpora.
Potenciál Portálu občana však zmíněným výčtem možností rozhodně nekončí. Další zajímavou funkcí je například řešení úplného elektronického podání, které v současné době optimalizujeme pro brzké zpřístupnění uživatelům. Co však již připraveno je, je napojení Portálu občana měst na Portál občana Ministerstva vnitra, a to včetně přebírání identity (v souladu s principem single sign-on). Portál občana od firmy GORDIC tak rozšiřuje množství elektronických služeb centrálních agend o služby města při využití shodných autentizačních postupů.
Další z vizí je propojení Portálu občana GINIS s aplikací Mobilní rozhlas, díky kterému by každý občan získal možnost být informován prostřednictvím SMS o všem, co se týká konkrétně jeho nebo obce, ve které žije.
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |