- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Nové možnosti Portálu občana od firmy GORDIC
-PR-
Funkce webových stránek obcí dávno nejsou omezeny na pouhou publikaci informací. Stále větší oblibě se těší aktivní prvky, které umožní nejen on-line prezentaci novinek, ale i přímou interakci občana nebo firmy s úřadem bez nutnosti osobní návštěvy. Klíčovým nástrojem mnohých měst i krajských úřadů v této oblasti je Portál občana od firmy GORDIC. Ten komplexně pokrývá zmíněnou komunikaci i řadu dalších služeb a umožňuje plnou integraci do prostředí webových stránek. Portál je provázán na jednotlivé agendy informačního systému města, může však být napojen i na další systémy včetně Portálu občana Ministerstva vnitra.
Kromě nového designu přináší tato verze možnost autorizace pomocí Národní identitní autority i s využitím nových občanských průkazů s čipem, které jsou vydávané od 1.7.2018. Tento způsob autorizace zajišťuje uživatelům aktuálně nejvyšší míru důvěryhodnosti a nové možnosti budoucího získávání dat z místních i centrálních informačních systémů.
Přepracována byla také úloha Pohledávky, kde může občan získat rychlý přehled o stavu svých závazků vůči městu v podobě poplatků za komunální odpad, poplatek za psa apod. Významnou novinkou v této oblasti je integrace platební brány GP Webpay, která proběhla ve spolupráci s jejím poskytovatelem – firmou Global Payments Europe. Pomocí platební brány je možné platit místní poplatky on-line platební kartou podobně jako v e-shopu za objednané zboží.
Zcela nová je úloha Životní situace. V ní najdete příslušné interaktivní formuláře s možností přímého odeslání k dalšímu zpracování na úřadě. Formuláře můžete vyplnit z pohodlí domova, čímž se vyhnete nepříjemným frontám a také se nestane, že zapomenete ve formuláři vyplnit nějaký podstatný údaj. Díky vazbám na další agendy informačního systému GINIS lze po odeslání příslušného formuláře sledovat v Portálu občana stav jeho vyřízení.
Úlohu Dotace využijí úřady a organizace, které jsou poskytovateli např. městských či krajských dotací. Podobně jako v Životních situacích je pro sběr žádostí o dotace využito interaktivních formulářů. Ty jsou rovnou evidovány v modulu Veřejná finanční podpora.
Potenciál Portálu občana však zmíněným výčtem možností rozhodně nekončí. Další zajímavou funkcí je například řešení úplného elektronického podání, které v současné době optimalizujeme pro brzké zpřístupnění uživatelům. Co však již připraveno je, je napojení Portálu občana měst na Portál občana Ministerstva vnitra, a to včetně přebírání identity (v souladu s principem single sign-on). Portál občana od firmy GORDIC tak rozšiřuje množství elektronických služeb centrálních agend o služby města při využití shodných autentizačních postupů.
Další z vizí je propojení Portálu občana GINIS s aplikací Mobilní rozhlas, díky kterému by každý občan získal možnost být informován prostřednictvím SMS o všem, co se týká konkrétně jeho nebo obce, ve které žije.
Díky své nejnovější verzi získal Portál občana od firmy GORDIC moderní podobu. Tzv. responzivní design od začátku počítá s provozem na různých zařízeních, jako jsou notebooky, tablety nebo mobilní telefony. Jedná se o webovou aplikaci pracující v prostředí běžně dostupných prohlížečů.
Přepracována byla také úloha Pohledávky, kde může občan získat rychlý přehled o stavu svých závazků vůči městu v podobě poplatků za komunální odpad, poplatek za psa apod. Významnou novinkou v této oblasti je integrace platební brány GP Webpay, která proběhla ve spolupráci s jejím poskytovatelem – firmou Global Payments Europe. Pomocí platební brány je možné platit místní poplatky on-line platební kartou podobně jako v e-shopu za objednané zboží.
Zcela nová je úloha Životní situace. V ní najdete příslušné interaktivní formuláře s možností přímého odeslání k dalšímu zpracování na úřadě. Formuláře můžete vyplnit z pohodlí domova, čímž se vyhnete nepříjemným frontám a také se nestane, že zapomenete ve formuláři vyplnit nějaký podstatný údaj. Díky vazbám na další agendy informačního systému GINIS lze po odeslání příslušného formuláře sledovat v Portálu občana stav jeho vyřízení.
Úlohu Dotace využijí úřady a organizace, které jsou poskytovateli např. městských či krajských dotací. Podobně jako v Životních situacích je pro sběr žádostí o dotace využito interaktivních formulářů. Ty jsou rovnou evidovány v modulu Veřejná finanční podpora.
Potenciál Portálu občana však zmíněným výčtem možností rozhodně nekončí. Další zajímavou funkcí je například řešení úplného elektronického podání, které v současné době optimalizujeme pro brzké zpřístupnění uživatelům. Co však již připraveno je, je napojení Portálu občana měst na Portál občana Ministerstva vnitra, a to včetně přebírání identity (v souladu s principem single sign-on). Portál občana od firmy GORDIC tak rozšiřuje množství elektronických služeb centrálních agend o služby města při využití shodných autentizačních postupů.
Další z vizí je propojení Portálu občana GINIS s aplikací Mobilní rozhlas, díky kterému by každý občan získal možnost být informován prostřednictvím SMS o všem, co se týká konkrétně jeho nebo obce, ve které žije.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce