facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mobilní zdravotní deník mVITAKARTA

Aplikace mVITAKARTA, kterou nejen pro své klienty uvedla na trh Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP), je určena každému, kdo chce mít přehled o všem, co se týká jeho zdraví. Aplikace umožňuje mít neustále po ruce zdravotní data, výpisy ze zdravotní dokumentace, seznam očkování, údaje o chronických obtížích a další praktické údaje a soubory. Klienti všech pojišťoven mohou aplikaci využívat jako praktický zdravotní deník, do kterého si lze zaznamenat aktuální informace o zdravotním stavu, očkování, návštěvách lékaře či do složky soubory uložit rozpis návštěvních hodin, nahrát lékařské zprávy apod. Přístup k dokumentům funguje i bez připojení k internetu.



V současné době probíhá testování funkce Zástup, kdy rodič vidí záznam svého dítěte. Rodiče nezletilých dětí tak mohou mVITAKARTU “nastavit” na své dítě a plánovat očkování, zaznamenávat nemoci, úrazy a řadu dalších informací, které právě pro malé děti rodič často potřebuje vědět při návštěvě u dětského lékaře.

 

Důležitou funkcí je možnost uložit do aplikace údaje pro případ nouze – krevní skupinu, chronické potíže, alergie – a napojit aplikaci na systémy záchranné služby, nemocnic nebo posílat nouzové SMS blízkým osobám či Asistenční službě OZP. SOS tlačítko je dostupné komukoli, kdo spustí aplikaci i bez hesla.

 

Klientům OZP, kteří se registrují do portálu OZP a provedou synchronizaci dat, mVITAKARTA navíc umožňuje mít pod kontrolou výdaje za jejich zdravotní péči. Sekce Vykázaná péče eviduje zdravotní péči, léky a další položky, které za klienta pojišťovna zaplatila, včetně pobytů v nemocnici.

 

Aplikace mVITAKARTA je v tuto chvíli dostupná pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Apple iOS i smartphonů s operačním systémem Android.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.