facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IT pomocník pro závodní stravování

Nového partnera mají od ledna 2015 systémy HELIOS pro oblast veřejné správy. Stala se jím společnost EFG CZ. Její produkt – stravovací systém ASTRIS – je nyní integrován se systémem HELOS Fenix. Systém ASTRIS je určen k řízení ve stravovacích provozech s charakterem závodního nebo pacientského stravování. V různých variantách instalace lze sestavit rozsáhlé a komplikované systémy se širokou škálou funkcionality, ale také jednoduché varianty jen se základními funkcemi pro organizačně nenáročné provozy. Systém je naprogramován modulárně v technologii klient-server a jeho jednotlivé části spolu s jádrem lze instalovat samostatně. Podle objednávek strávníků poskytuje podklady pro denní provoz kuchyně včetně konečného měsíčního vyúčtování.



Výhodami tohoto softwarového řešení napojeného na informační systém HELIOS Fenix jsou především:

  • Jednoduchá a intuitivní komunikace se strávníkem pomocí dotykové obrazovky
  • Strávník může komunikovat se systémem i ze svého pracovního PC 
  • Online propojení s potravinovým skladem 
  • Systém podporuje dietologické postupy při sestavování jídelníčku
  • Nutriční hodnoty surovin jsou součástí informační základny 
  • Kalkulace cen a stanovování finančních norem spotřeby surovin optimalizují hospodaření stravovacího provozu
  • Kategorizace strávníka umožňuje nastavit odlišné parametry objednávání a výdeje stravy pro skupiny strávníků
  • Pokladní modul umožňuje prodej doplňkového sortimentu, případně může řešit i prodej hlavního jídla (restaurační bezobjednávkový prodej)

 
  

- Inzerce -

4 tipy na transformaci IT pro lepší podporu B2B

Jak posunete své podnikání na vyšší úroveň využitím nejnovějších technologií? Udělejte další krok směrem k digitální transformaci s Microsoft Dynamics 365 a Power Platform.

  

- Inzerce -

Kde nás AI nahradí a kde nám bude pomáhat?

IT Systems 3/2023V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme oblastem, které už od vzniku časopisu sledujeme jako naše prioritní témata. Jde o ERP systémy, kterým je věnována rozsáhlá příloha, a CRM řešení, která stále více ovlivňují technologie umělé inteligence. Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie. Chatboty a voiceboty získávají na síle a schopnostech.