facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IT pomocník pro závodní stravování

Nového partnera mají od ledna 2015 systémy HELIOS pro oblast veřejné správy. Stala se jím společnost EFG CZ. Její produkt – stravovací systém ASTRIS – je nyní integrován se systémem HELOS Fenix. Systém ASTRIS je určen k řízení ve stravovacích provozech s charakterem závodního nebo pacientského stravování. V různých variantách instalace lze sestavit rozsáhlé a komplikované systémy se širokou škálou funkcionality, ale také jednoduché varianty jen se základními funkcemi pro organizačně nenáročné provozy. Systém je naprogramován modulárně v technologii klient-server a jeho jednotlivé části spolu s jádrem lze instalovat samostatně. Podle objednávek strávníků poskytuje podklady pro denní provoz kuchyně včetně konečného měsíčního vyúčtování.



Výhodami tohoto softwarového řešení napojeného na informační systém HELIOS Fenix jsou především:

  • Jednoduchá a intuitivní komunikace se strávníkem pomocí dotykové obrazovky
  • Strávník může komunikovat se systémem i ze svého pracovního PC 
  • Online propojení s potravinovým skladem 
  • Systém podporuje dietologické postupy při sestavování jídelníčku
  • Nutriční hodnoty surovin jsou součástí informační základny 
  • Kalkulace cen a stanovování finančních norem spotřeby surovin optimalizují hospodaření stravovacího provozu
  • Kategorizace strávníka umožňuje nastavit odlišné parametry objednávání a výdeje stravy pro skupiny strávníků
  • Pokladní modul umožňuje prodej doplňkového sortimentu, případně může řešit i prodej hlavního jídla (restaurační bezobjednávkový prodej)

 
  

- PR -

Mějte reálná očekávání a nepřeceňujte síly!

IT Systems 1-2/2024V prvním letošním vydání IT Systems narazíte hned několikrát na téma umělé inteligence. Nezajímá nás ovšem, jak hezké obrázky už dokáže AI vygenerovat. Zabýváme se raději uplatněním AI v oblasti e-commerce a logistiky. Podíváme se také, jak AI mění zákaznické linky a jak dokáže zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy.

  

- PR -

S mluvícím skladem firmy ušetří až 25% nákladů

Tempo růstu firem nabírá na obrátkách. Počet zákazníků roste, zvyšuje se obrat, ale co dělat, když najímání nových zaměstnanců nestačí na stále rychlejší zpracování objednávek? Existuje řada řešení, která při stávajících zásobách a stavech zvýší produktivitu až o 35%, přičemž uspoří firemní náklady až o 25%.