facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Čeští pacienti si zvykají na online komunikaci se svým lékařem

Podle údajů společnosti CompuGroup Medical ČR (CGM) využívá její řešení online pacientských služeb CGM LIFE eSERVICES po roce od jeho uvedení již přes 10 000 českých pacientů a více než 100 zdravotnických zařízení a lékařů. Mezi zeměmi, kde toto řešení používají, je Česká republika v rychlosti nárůstu zapojení lékařů na druhém místě hned za Německem. CGM LIFE eSERVICES, kterými CGM vstoupila do nového tržního segmentu pacientských služeb, umožňují pacientům online objednání, konzultace, zasílání výsledků vyšetření nebo vystavení receptu.



Čeští pacienti nejčastěji využívají možnost online objednání se k lékaři na určitou hodinu. Lékař i pacient okamžitě vidí obsazenost jednotlivých termínů a mohou podle toho uzpůsobovat své časové možnosti nebo rozvrhovat práci. Současně roste i obliba a využívání elektronického objednání receptu nebo online konzultací s lékařem.

 

Data o využívání CGM LIFE eSERVICES také ukazují, že největší zájem o službu projevili lékaři těch odborností, které charakterizuje kontinuální vztah s pacienty, především tedy gynekologové, praktičtí lékaři, dětští lékaři a stomatologové.

 

Služba je velmi jednoduchá a přitom variabilní. Dá se přizpůsobit tak, aby vyhovovala požadavkům konkrétního zdravotnického zařízení. Své uplatnění najde i tam, kde lékaře pacient navštěvuje pouze nepravidelně. Mezi lékaři, kteří se rozhodli službu využívat, jsou zastoupeny téměř všechny odbornosti.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.