facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Čeští pacienti si zvykají na online komunikaci se svým lékařem

Podle údajů společnosti CompuGroup Medical ČR (CGM) využívá její řešení online pacientských služeb CGM LIFE eSERVICES po roce od jeho uvedení již přes 10 000 českých pacientů a více než 100 zdravotnických zařízení a lékařů. Mezi zeměmi, kde toto řešení používají, je Česká republika v rychlosti nárůstu zapojení lékařů na druhém místě hned za Německem. CGM LIFE eSERVICES, kterými CGM vstoupila do nového tržního segmentu pacientských služeb, umožňují pacientům online objednání, konzultace, zasílání výsledků vyšetření nebo vystavení receptu.



Čeští pacienti nejčastěji využívají možnost online objednání se k lékaři na určitou hodinu. Lékař i pacient okamžitě vidí obsazenost jednotlivých termínů a mohou podle toho uzpůsobovat své časové možnosti nebo rozvrhovat práci. Současně roste i obliba a využívání elektronického objednání receptu nebo online konzultací s lékařem.

 

Data o využívání CGM LIFE eSERVICES také ukazují, že největší zájem o službu projevili lékaři těch odborností, které charakterizuje kontinuální vztah s pacienty, především tedy gynekologové, praktičtí lékaři, dětští lékaři a stomatologové.

 

Služba je velmi jednoduchá a přitom variabilní. Dá se přizpůsobit tak, aby vyhovovala požadavkům konkrétního zdravotnického zařízení. Své uplatnění najde i tam, kde lékaře pacient navštěvuje pouze nepravidelně. Mezi lékaři, kteří se rozhodli službu využívat, jsou zastoupeny téměř všechny odbornosti.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.