facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Logistika dílů do KIA a Hyundai s DCIx WMS

Společnost HANIL E-HWA AUTOMOTIVE SLOVAKIA, dodavatel plastových dílů do automobilek KIA a Hyundai, bude pro řízení logistických toků ve skladu materiálu a finálních výrobků využívat řešení DCIx WMS od firmy Aimtec. DCIx WMS bude nasazen od příjmu materiálu na sklad, přes kontrolu kvality, zaskladnění, výdej do výroby, příjem z výroby, zaskladnění do skladu finálních výrobků až po expedici. Dodávka je spojena rovněž s pořízením hardwarového vybavení, konkrétně se jedná o 15 kusů čteček Motorola MC 3190 -G a tiskárny Intermec. Součástí projektu je také integrace na současný podnikový informační systém MIS.



Řešení DCIx WMS má předem jasně definované cíle s konkrétními přínosy pro zákazníka HANIL E-HWA. Mezi největší patří úspora času při manipulaci s materiálem a hotovými výrobky, stoprocentní dodržování pravidel FIFO, snížení chybovosti, zajištění on-line informací o skladových zásobách, rozpracované výrobě a pohybech a dosažení rychlejších a přesnějších inventur.

 

Projekt Warehouse Management Systemu DCIx odstartoval v únoru implementací v závodě v Povážské Bystrici. Předpokládaný start do ostrého provozu je stanoven na červen 2012. V dalším kroku proběhne nasazení řešení také ve druhé pobočce v Dubnici nad Váhom.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.