Logistika dílů do KIA a Hyundai s DCIx WMS

Společnost HANIL E-HWA AUTOMOTIVE SLOVAKIA, dodavatel plastových dílů do automobilek KIA a Hyundai, bude pro řízení logistických toků ve skladu materiálu a finálních výrobků využívat řešení DCIx WMS od firmy Aimtec. DCIx WMS bude nasazen od příjmu materiálu na sklad, přes kontrolu kvality, zaskladnění, výdej do výroby, příjem z výroby, zaskladnění do skladu finálních výrobků až po expedici. Dodávka je spojena rovněž s pořízením hardwarového vybavení, konkrétně se jedná o 15 kusů čteček Motorola MC 3190 -G a tiskárny Intermec. Součástí projektu je také integrace na současný podnikový informační systém MIS.



Řešení DCIx WMS má předem jasně definované cíle s konkrétními přínosy pro zákazníka HANIL E-HWA. Mezi největší patří úspora času při manipulaci s materiálem a hotovými výrobky, stoprocentní dodržování pravidel FIFO, snížení chybovosti, zajištění on-line informací o skladových zásobách, rozpracované výrobě a pohybech a dosažení rychlejších a přesnějších inventur.

 

Projekt Warehouse Management Systemu DCIx odstartoval v únoru implementací v závodě v Povážské Bystrici. Předpokládaný start do ostrého provozu je stanoven na červen 2012. V dalším kroku proběhne nasazení řešení také ve druhé pobočce v Dubnici nad Váhom.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.